Jij bent wat dit betreft in ieder geval goed bezig...
Alleen vandaag al 25 berichten, waarvan de helft ongeveer in dit draadje alleen...

==> Morgen ben je de 10.000 berichten gepasseerd dus! Feestje ??
Nee, geen feest, of jij moet het organiseren

:angel:
Maar ik kan moeilijk een topic zoals dit starten en dan zelf niets doen.
En laten we wel wezen: het werkt naar mijn idee wel een aantal topics opstarten......toch? :evil:
Ik denk dat je te optimistisch bent Edzo. Als je naar de ledenlijst kijkt naar leden met, roep eens wat, 100 posts in de laatste zes maanden (om gebruikers van tig jaar terug even uit te sluiten), kom je denk maar aan klein aantal. De rest zijn meer halers, lurkers. Wat overigens gewoon mag, doe ik zelf ook wel op sommige fora. Maar voor "leven" moet je je richten op die kleine groep actievelingen.
Ik doel ook op de "paar" leden die hier veel posten Harry. Dan komt de rest (hopelijk) zelf wel mee (of niet).
Als wij geen goed voorbeeld geven en maar weinig posten, dan kun je van nieuwelingen of "lurkers" ook niet verwachten dat die gaan participeren.
Eens?
Voor de net opgestarte activiteitencommissie heb ik een aantal leuke ideeën in mijn hoofd. Gewoon beginnen en kijken waar het schip strand. Stel dat alle ideeën en activiteiten 0,0 response krijgen, dan stoppen we gewoon. Maar stel dat het wel lukt, dan krijg ik daar een kick van ;C
Wat dat betreft lijken we dan op elkaar

Ik krijg ook een "kick" als ik zie dat er vandaag weer meer leven hier lijkt te zijn

Daarom zou ik alle lezers van dit topic willen aanraden om niet te veel te filosoferen, maar gewoon dingen te doen. Klein voorbeeldje: op facebook komen regelmatig 'challenges' voorbij. Je moet dan in een bepaalde categorie (zwart/wit, macro, sport) vijf dagen een foto posten en iedere dag (of aan het eind) een medefotograaf nomineren. Zwaan-kleef-aan dus. Ik denk dat je zoiets in 10 minuten hier hebt opgestart. Start gedurende vier tot zes weken zoiets op en kijk wat er gebeurt ... En zo kan ik nog wel tig dingen verzinnen (ik heb een grote fantasy
)
Kijk, dit is nu waar ik op doel. Suggesties hoe meer verkeer te krijgen hier.
Soort van "kettingfoto" zou zo een idee zijn. Mods, idee zoiets op te starten en zien waar dat eindigt?
Aparte rubriekk "De kettingfoto". Daar kun je topic aanmaken, bijvoorbeeld "zwart-wit", plaatst daar een foto en je nomineert iemand anders die dan foto moet plaatsen.
Dan wel iemand die commentaar geeft moet foto plaatsen. Of iets in die geest.
Wellicht topic met poll aanmaken wie dit wat vindt en wie er suggesties heeft daarvoor?