Wat is dan het nut van een dual-SD slot?!?!
Voor 100 GB heb je een behoorlijk aantal kaartjes nodig lijkt mij...of dat nou zo handig is
Trouwens.....1000 foto's per week en dat 4 weken lang? 
(maak ik in een klein jaar)
De reis duurde 6 weken en een paar dagen

Nog langer dus

Uiteindelijk 650 'beste' foto's geselecteerd.
Op een mooie reis is 1000 foto's per week niet zo veel hoor met een spiegereflex. De gemiddelde reisgenoot met een compact had denk ik al snel 250 foto's per week en die snapt er overal maar 1 van.
Ik heb vanavond op GLOW in eindhoven ook al 250 foto's gemaakt in 3 uur tijd, meeste daarvan is nog lange sluitertijd ook.
100 GB is maar 3X 32GB he...dus valt best mee. Ik heb toen destijds 3*16GB 1*32GB en 1*4GB meegenomen en onderweg nog 1*16GB bijgekocht. Ik zou nu voor 32GB kiezen, dat was toen nog niet zo goedkoop. Ook niet zo praktisch omdat ik met 16GB één week deed, het risico van het verliezen/gestolen worden van 1 week aan foto's wou ik nog wel nemen, 2 weken ging me wat te ver. Nu schiet ik die 32GB makkelijk in één week vol denk ik. Zeker met de K5 (ook ietwat grotere bestanden)
Kopieren kun je in elk internetcafe waar je even bij een USB aansluitng mag.
En precies dat kan dus vaak niet, de boel is vaak afgeschermd waardoor je alleen van een webbrowser gebruik kan maken en verder niets. Als dat wel kan dan zou ik gewoon een externe HD gebruiken en geen extra losse kaartjes.