Balen dat de camera geen dual-SD slots heeft dan eigenlijk he...Dan was het makkelijk.
Maar je geeft aan maar 700 foto's te maken in 4 weken tijd, dan zou ik ze gewoon uploaden in een internetcafe zoals al aangegeven is. 1 x per week is dat nog geen 200 foto's. Wat je ook kan doen is een extra SD-kaart meenemen en daar de foto's dubbel naartoe kopieren via een computer of speciaal device.
Ik heb hier in het verleden ook over na zitten denken. Ik schiet op 4 weken vakantie gerust 4000 foto's dus dan wordt het verhaal een beetje anders...Nu met de K5 wordt dan alleen maar erger. Als ik een middag weg ga kom ik al snel met 200-300 foto's thuis.
Ik heb toen in de zomer 2010 een externe harde schijf meegenomen, zo'n kleintje, voeding op USB. Kon ik zo nu en dan op een computer aansluiten, als je in contact komt met andere mensen is er altijd wel iemand die een laptop heeft die je even 15 minuten mag lenen om de boel te kopieren. Ik heb toen in 6 weken 100GB volgeschoten. Uploaden in internetcafe was dus niet echt een optie.
Imagetanks hadden toen voor mij te weinig opslag, voro 40GB ga ik niet zo'n ding meesjouwen. Vandaar mijn keuze voor een harde schijf, niet ideaal maar in ieder geval iets.
Als de optie er is zou ik zelf de foto's het liefste naar een 2de SD kaart kopieren, lekker klein en makkelijk bij je te houden.