Voor de mensen met een K5 van de eerste serie. Alle camera's moeten terug.
Mijn camera zou vandaag klaar moeten zijn maar het blijkt dat er geen meer op voorraad is omdat ook Duitsland en Belgie geleverd moeten worden.
Kortom check je K5 want de kans is zeer groot dat er een censor probleem is. Bij mij was het niet zo extreem aanwezig al voorbeelden hier op het forum maar op F22 en groter was het wel duidelijk zichtbaar
Nounou. wat een paniek zeg;;;;;;;;; hooguit 1/3 van de camera's met een serienummer dat met 38xxx begint kan dit probleem hebben; de K5 waar ik mee getest heb, ook S/N 38xxxxx, had geen probleem (getest met F22 foto's en de sensor bekeken met 7x vergrootglas ................
Vanaf S/N 39xxxxx is er zover ik weet niets aan de hand; ik heb er vandaag toch maar 1 gereserveerd, zodat ik er over het weekeinde mijn gedacten over kan laten gaan.........
Mijn handelaar is fotovideoboom, en ze meldden dat de interesse voor de K5 erg groot is; grappig: ik stond net in de winkel, en 1 van de verkopers kreeg een telefoontje over de leverbaarheid van de 18-135: afwachten, was het antwoord................
De cashback gaat hier trouwens probleemloos, en aangezien ik een goede klant ben zou ik 980,- voor de camera gaan betalen (vaste prijs is 1112; 5 dus, voor de getallenmagiërs onder ons, ik krijg dus 12 euro korting

)
Leuk om over na te denken aks je het niet echt nodig hebt............
hansli
hansli