Zoals je hebt kunnen lezen ben ik overtuigd van het merk Apple en hoe ze dit in de markt hebben weten te zetten. Is nog maar weinig andere merken gelukt op deze manier.
Apple is niet slechter of beter dan Android apparatuur en zoals je zelf al zegt en ik ook aangeef heeft ieder merk zo zijn aanhangers.
Dit is dus wat ik bedoel over het feit dat Apple gebruikers het slecht kunnen velen als "hun merk" wordt aangevallen of iemand daar negatief over doet.
Dat vind ik jammer, omdat in mijn omgeving een behoorlijk aantal Apple gebruikers wel de hele tijd menen negatief te moeten doen over "niet Apple producten" en daar ook erg denigrerend over zijn.
Dat is dus mijn punt, niet het product, maar hoe de gemiddelde Apple gebruiker daar mee om gaat en zelf geen negatieve geluiden over Apple wensen te horen, maar deze wel geven over niet Apple producten.
Het lijkt me dat we deze discussie maar moeten sluiten, die ligt naar mijn idee helaas gevoeliger dan de verhouding Nikon / Canon naar het schijnt

.
Je hebt overigens wel een punt dat ik Apple Appel noem en het over Aai-dingetjes heb, maar ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Dat dit bij Apple gebruikers blijkbaar irritatie opwekt is jammer.
Dit is mijn soort van humor en blijkbaar valt dat niet goed in "Apple land".
Ik wil niet de oorzaak zijn van verhitte discussies. Dit is een foto forum dus ik zal me proberen te beperken tot fotografische producten.
Mijn excuses als ik Apple fans op hun tenen ben gaan staan.
Ook dat heeft Apple goed voor elkaar. Een schare volgers die hun merk door dik en dun steunen.
Wellicht dat Pentax daar ook een goede les uit kan leren?