Heb een beetje gemend gevoel wat je zegt.
In grote lijnen ben ik het met je eens maar om te zeggen dat vrouwen dit willen is denk ik niet correct.
De meeste grote bazen achter de advertenties zijn mannen volgens mijn en wat zal het zijn, misschien de helft van de mode ontwerpers is denk ik ook man en alles wat ze willen is verkopen. Waarom zullen ze druk maken over onze welzijn?
Je heb nu ook maar een stukje gezien als je het hele stuk kijk (kan je vinden als torrent) dan wordt er gesproken over meer dingen ook over seks.
Het grootste probleem is dat we advertenties als standaard gaan zien voor wat normaal is en dat we ons daarmee gaan vergelijken.
Als je als puber onzeker ben over jezelf en je lichaam en je wordt gebombardeerd met zulke beelden dan heeft het een behoorlijke impact volgens mijn. En als je als jongs af aan als meisje wordt vertelt dat je er mooi uit moet zijn dan ga je daar in geloven en zien als een standaard, kan het meisje daar iets aan doen? En hoe vaak wordt iemand die er iets minder uit ziet niet als iets negatief gebruikt?
En als man moet je stoer zijn toch en vechten?
En als een van de BNers een beetje te dik wordt staat het in alle rodelbladen dat ... een buikje heeft.

Ook zien we veel meer naakt op de TV en seks, goed het verkoopt maar het word gebruikt om echt alles te verkopen en gaat alleen maar over seks, borsten of andere vrouwelijke lichaamsdelen ... waar is de relatie en de respect voor de vrouw? En meisje moet sexy, onschuldig, evenaren en maagdelijk, hoe doe je dat? zijn Gelukkig is de voorlichten goed en gaan de commercial niet tot extreme hier maar toch is het geen goed voorbeeld.
Wat vindt je van deze bijvoorbeeld.
Hoe oud lijkt ze, 16 jaar misschien? "You know you're not the first" dus ze is al ervaren volgens mijn.
Lekker of niet? (ik kan het nog zeggen want ik ben nog jong

) maar wat heeft het met BMW te maken?

Lee jeans maakt het ook wel bond.
http://blog.fooyoh.com/discoduck/2558Om bij Kirsten in te haken dat het van allen tijden is.