USA
Nu niet zo zeer omdat het in Nederland helemaal niet meer te doen is, heb het hier over het algemeen prima naar mijn zin, maar mijn vriendin is Amerikaanse, woont daar en om allerlei redenen (waarvan ik het niet nodig vind om die hier te benoemen) hoop ik volgend jaar die kant op te kunnen.
Ben nu dan ook vooral op zoek naar werk (wat nog behoorlijk tegen valt) en probeer zoveel mogelijk info te verzamelen om tegen die tijd alles geregeld te kunnen hebben.
Wat er mee moet (naast de camera en toebehoren)? Het zal van de aldaar beschikbare hoeveelheid ruimte afhangen, maar toch zeker:
Computer (power unit heeft een 110V stand en desnoods meubel ik er een nieuwe in) met foto's
Windsurf spullen
Boeken (foto albums, favo thrillers)
Misschien bepaalde meubels (maar dat zal moeten blijken)
Greetz,
Hans.
[Off-topic Mode ON]PS: Ik snap die totale fascinatie voor Starbucks van veel mensen niet. Zeker als je een normale bak koffie, espresso of cappuchino wilt, moet je naar mijn idee
ZEKER NIET bij Starbucks zijn. Er zijn, zeker hier in NL, zo veel lunchrooms, café's, restaurants die een veel betere kwaliteit koffie zetten (en dat is, naar ik begrepen heb, 1 van de redenen waarom Starbucks hier nooit een normale zaak geopend heeft, maar het nu via Schiphol en de NS stations probeert). Hou je daarentegen van die frappuchino's, mijn zege heb je.
[Off-topic Mode OFF]