Hallo,
Goede nieuws: ik heb vandaag mijn camera van de Beukelaer terug ontvangen dus ca. twee weken is inderdaad niet zo slecht.
Maar twee slechte nieuws:
1/ ik moet verzendkosten bij de foto winkel betalen Â

..Het staan wel op de website van de Beukelaer dat "
Alle transporten van reparaties gebeuren volledig op onze kosten..." Â ...Maar Ja, de winkel wil niks horen en helaas geen keuze als ik de camera willen toch meenemen!!!!
2/ Het probleem is bijna zelfde Â

...Niet zo erg met de AF lens (wel opgelost met een kleine correctie in de menu van de camera), maar helaas niet mogelijk met mijn andere manuel lenzen..............
Ik ben nu echt bos maar ik kan niet meer bellen want de beukelaer is tot 16h30 open Â

......
Ik wet echt niet meer wat ik kan doen met deze camera en ik heb geen zien om een andere keer de camera terug opsturen (zeker als ik moet nog 20€ betalen voor de verzendkosten.....).....
Misschien is het een goede idee als ik met iemand die ook een K20 heeft, mijn lenzen kunnen testen. Dan kan ik wel zien als het probleem van mijn camera komt of van de lenzen.....
Is er misschien iemand die in de buurt van Zwolle woon, die kunnen mee helpen?

??
In ieder geval ga ik morgen de beukelaer terug bellen maar ik hope dat ze kunnen snel een oplossing vinden ...
Alvast bedankt voor jullie tips/ advies en of help!!!!
groeten
pascal
Â