Hi Hary,
ik vind het met de ruis nog wel meevallen en de kleuren vallen ook niet echt tegen, ziet er niet on-natuurlijk uit. Die grote ramen aan de overkant zorgen wel voor een hoop licht, maar je zit er wel net tegenover en dan is het in mijn ogen vervelend tegenlicht. Als ik diverse fora en reviews mag geloven zou de AWB van de K10 dit soort licht situaties (natuurlijk + kunstlicht) niet goed verwerken dus je handmatige WB keuze is goed gekozen.
Over de actie foto zelf, deze foto's zijn zo tussen 24-30 mm genomen. Ik zou ook graag een echte close-up van een zwemmer/zwemster zien, dus denk 70-80 mm. Heb je die niet?
Ik neem aan dat je ook wel eens korte bursts hebt gebruikt, 2-3 opnamen in serie. Het is dan wel een beetje gokken om in het startschot te vallen, maar bij een korte serie zou één van de opnames net goed kunnen zijn.
Als je in MF mode werkt zou je de voorkant van een startblok kunnen nemen. Als de zwemmer helemaal gestrekt is zit die net voor het startblok.
Ik weet dat het is vanachter het bureau gemakkelijk praten is hoe je sport foto's moet maken. Heb zelf nog niet in het zwembad gestaan. Ben benieuwd naar je volgende sessie.
grtz, Andre