Bedankt voor jullie reacties

Foto 1 is van behoorlijk dichtbij genomen, dit was de enige manier om het paard er van de zijkant goed op te krijgen. Daarom de 33mm.
De scherptediepte heb ik niet zelf geregelt, de camera stond op stand TV. Dit, vanwege de snelheid (ze lopen op die korte sprint bijna 60 km/u)
Scherpstellen en dan richten, dat is voor mij bijna niet te doen met deze snelheden. Daar ben ik zelf nog lang niet snel genoeg voor.
Camera op serie had ik. Ik heb een paar keer een korte serie gemaakt. Vooral van de start. Als ik me niet vergis, is foto 3 er een van een serietje.
Scherpstellen op de manier die jij voorstelt, Andre, heb ik in het verleden wel geprobeert. Ik vond het heel erg moeilijk om te zien wanneer het paard precies daar was waar ik had scherpgestelt. Maar dit was in de tijd dat ik nog een analoge camera had, en dus kon ik minder makkelijk oefenen.
Ik hoop dat ik snel weer tijd heb om te oefenen hiermee. Deze wedstrijd is hier maar 1x per jaar. Duindigt is niet ver weg, maar ik ben op zondag vaak niet thuis en kan daardoor bijna nooit naar de baan. Ben er pas 1x geweest.