Vandaag terug naar Kamera Express, het geval van voor af aan uitgelegd en mijn verbazing geschetst dat ik mijn eigen camera tegen moest komen. De verkoper kon niet anders dan toegeven dan dat het een situatie betreft die absoluut niet had mogen voorkomen waarop de excuses veelvuldig gemaakt werden. Manager d'r bij verhaal wederom, ook hij was very very not amused. Ik had ondertussen ook gezien dat er een lading nieuwe exemplaren geleverd waren, heb liever een camera dan geld terug. Dit werd dan ook geregeld en een nieuwe in de serienummers 620... Om inderdaad de excuses kracht bij te zetten 5 jaar garantie gekregen. Ik ben tevreden met de oplossing en excuses. Al met al het eerste bericht is mede met een stuk irritatie geschreven, de soep wordt uiteindelijk niet zo heet gegeten als opgediend. En gezien de wijze waarop Kamera Express met mijn klacht is omgegaan heeft dit een stuk vertrouwen geschept. Tevens vertelde de manager dat ze in het oude Freerecordpand gaan zitten aan de A20 bij Nieuwerkerk en dat Pentax hier een behoorlijke rol gaat vervullen in de vorm van een soort van eigen stand. Iets van een shop in the shop waarbij Pentax de aandacht moet krijgen die het verdient. Gr Sander