Auteur Topic: Fotobond/Webprint aanbieding  (gelezen 1083 keer)

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Fotobond/Webprint aanbieding
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2015, 19:50:12 »
Henk,  ik heb je klacht doorgespeeld naar webprint en kreeg net antwoord:

"Vervelend te horen dat het niet gelukt is om met de actiecode te bestellen. Ik denk dat hier iets niet goed is gegaan tijdens het bestellen – wellicht een dubbele code of een lopende actie die een conflict heeft gehad met deze code. In ieder geval iets voor ons om beter te communiceren. Er zijn wel meerdere codes gebruikt dus deze werkt wel of heeft in ieder geval gewerkt tot juni.
Ik wil in ieder geval aanbieden om alsnog gebruik te maken van de actie.
Dat er niemand op de hoogte is is raar maar ik denk dat het hier een van onze flexmedewerkers betreft. Excuus hiervoor. Deze groep is niet gebrieft. Afgesproken is dat alle leden van de fotobond een vaste contactpersoon hebben (deze heeft jarenlange ervaring bij Webprint en is jarenlang al actief in fotoland).

We hebben centrale afspraken gemaakt met de Fotobond en hebben de acties zo afgestemd dat er significant voordeel is voor alle leden. Dit moet een positief gevoel oproepen en het spijt me als dit niet het geval is geweest."

Bedankt voor je moeite Bert, maar het was inmiddels al opgelost na wat getouwtrek, men wilde nadat ik het volledige bedrag betaald had, het kortingsbedrag op mijn account zetten zodat ik de korting een volgende keer zou hebben, doch na enig aandringen is het geld netjes op mijn rekening gestort. Ik denk idd dat er een soort flexwerkers actief waren, want tot 2x toe kreeg ik iemand aan de lijn die echt niets wist van een dergelijke code of actie met de fotobond wist. Wat betreft het dubbel of foutief invullen van de code was echt niet aan de orde, ik weet echt wel dat je geen 2x korting krijg op hetzelfde artikel, maar de onwetendheid van de telefoniste bevestigd voor mij dat er daar iets fout zat.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2015, 19:50:12 »

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2015, 17:16:33 »
Henk,  ik heb je klacht doorgespeeld naar webprint en kreeg net antwoord:

"Vervelend te horen dat het niet gelukt is om met de actiecode te bestellen. Ik denk dat hier iets niet goed is gegaan tijdens het bestellen – wellicht een dubbele code of een lopende actie die een conflict heeft gehad met deze code. In ieder geval iets voor ons om beter te communiceren. Er zijn wel meerdere codes gebruikt dus deze werkt wel of heeft in ieder geval gewerkt tot juni.
Ik wil in ieder geval aanbieden om alsnog gebruik te maken van de actie.
Dat er niemand op de hoogte is is raar maar ik denk dat het hier een van onze flexmedewerkers betreft. Excuus hiervoor. Deze groep is niet gebrieft. Afgesproken is dat alle leden van de fotobond een vaste contactpersoon hebben (deze heeft jarenlange ervaring bij Webprint en is jarenlang al actief in fotoland).

We hebben centrale afspraken gemaakt met de Fotobond en hebben de acties zo afgestemd dat er significant voordeel is voor alle leden. Dit moet een positief gevoel oproepen en het spijt me als dit niet het geval is geweest."

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2015, 14:39:14 »
Fotobond ? Wist niet eens van het bestaan.
..........
Ik was nog net op tijd.

Er is nog redding voor je!  ;D

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2015, 10:03:13 »
Ondanks dat het wat voeten in de aarde heeft gehad, is het toch allemaal nog goed gekomen met mijn korting. Ze hebben het kortingsbedrag netjes terug gestort.

Offline franck

• Senior Member
  • **
  • Pentax k3ii Tamron 90 mm Sigma 17-70 pentax55-300
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2015, 08:50:14 »
Fotobond ? Wist niet eens van het bestaan.
Wel gebruik gemaakt van de vaderdag - actie :
30 procent korting .
Ik was nog net op tijd.
Het belangrijkste onderdeel van de camera , is de mens erachter.

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
Fotobond/Webprint aanbieding
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2015, 23:28:50 »
Ik ben zomaar nieuwsgierig of hier nog fotobondleden zijn die gebruik willen maken van de fotobond-Webprintactie om een foto op plexiglas 60x80 te laten drukken met 40% korting. Ik heb dus diverse pogingen ondernomen maar helaas werkt de code niet, ik heb Webprint hier inmiddels 2x over gebeld maar hun geven aan dat de code niet voorkomt bij hen. Ze vroegen vervolgens om een print screen te maken van de pagina waar het op staat en die naar hun te sturen, wat ik dus onmiddellijk gedaan heb. Toch vreemd dat een fotobond een actie afspreekt met Webprint en deze dan nergens van af lijkt te weten. Ik heb inmiddels ook een mail naar de bond gestuurd hierover. Ik ben dus benieuwd of meer mensen de betreffende code geprobeerd hebben. Ik ben ook benieuwd waar het is fout gegaan, wellicht ergens in de communicatie. Helaas zal ik van Webprint pas over 2 werkdagen antwoord krijgen, dus zal na het weekend zijn. Ik zal de afloop hier ook nog melden. :'(