Henk, ik heb je klacht doorgespeeld naar webprint en kreeg net antwoord:
"Vervelend te horen dat het niet gelukt is om met de actiecode te bestellen. Ik denk dat hier iets niet goed is gegaan tijdens het bestellen – wellicht een dubbele code of een lopende actie die een conflict heeft gehad met deze code. In ieder geval iets voor ons om beter te communiceren. Er zijn wel meerdere codes gebruikt dus deze werkt wel of heeft in ieder geval gewerkt tot juni.
Ik wil in ieder geval aanbieden om alsnog gebruik te maken van de actie.
Dat er niemand op de hoogte is is raar maar ik denk dat het hier een van onze flexmedewerkers betreft. Excuus hiervoor. Deze groep is niet gebrieft. Afgesproken is dat alle leden van de fotobond een vaste contactpersoon hebben (deze heeft jarenlange ervaring bij Webprint en is jarenlang al actief in fotoland).
We hebben centrale afspraken gemaakt met de Fotobond en hebben de acties zo afgestemd dat er significant voordeel is voor alle leden. Dit moet een positief gevoel oproepen en het spijt me als dit niet het geval is geweest."
Bedankt voor je moeite Bert, maar het was inmiddels al opgelost na wat getouwtrek, men wilde nadat ik het volledige bedrag betaald had, het kortingsbedrag op mijn account zetten zodat ik de korting een volgende keer zou hebben, doch na enig aandringen is het geld netjes op mijn rekening gestort. Ik denk idd dat er een soort flexwerkers actief waren, want tot 2x toe kreeg ik iemand aan de lijn die echt niets wist van een dergelijke code of actie met de fotobond wist. Wat betreft het dubbel of foutief invullen van de code was echt niet aan de orde, ik weet echt wel dat je geen 2x korting krijg op hetzelfde artikel, maar de onwetendheid van de telefoniste bevestigd voor mij dat er daar iets fout zat.