Zoran, Henk en Thoran, bedankt voor de reakties.
Mooi stukje film .. wel een paar puntjes.
De overgang van het ene in het andere shot is wat abrupt en storend vind ik .. ook is de opbouw van de film wat onduidelijk .. Ik zou, kijkend naar een impressie van een gebied, een bepaalde route verwachten .. met een begin een midden en een eind .. beetje zoals een wandelroute ... of het wisselen van de seizoenen .. zo iets. Ik miste de samenhang van de beelden een beetje.
Over de muziek kan ik nu niet zo veel zeggen .. geen geluid op mijn werk 
Dit is bedoeld als goed bedoelde feedback en hoop dat het ook zo overkomt :surrender:
Wat betreft de overgang van het ene shot naar het andere: Ik heb wel eens transitie-effecten toegepast, maar de film werd er erg onrustig door, alhoewel ik ook eens een film van een fotograaf heb gezien met steeds hele korte fade-ins en fade-outs tussen shots en dat zag er goed uit. Toch, als je naar de tv kijkt, zie je meestal abrupte overgangen tussen shots, die niet als zodanig overkomen. Verder heb ik mij niet beziggehouden met een opbouw van de film, gewoon de shots die ik had gemaakt achterelkaar geplakt. Wel zijn een aantal vanaf dezelfde plaats gemaakt. Je zou zeggen dat dat een bepaalde eenheid in de film kan geven. Ik heb geen idee hoe ik een film kan laten overkomen alsof je een wandelroute loopt. Wisselen van de seizoenen vergt heel wat meer tijd ...