Auteur Topic: Amsterdamse Waterleidingduinen  (gelezen 1066 keer)

Offline Alwin

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Amsterdamse Waterleidingduinen
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2013, 10:07:21 »
Zoran, Henk en Thoran, bedankt voor de reakties.
Mooi stukje film .. wel een paar puntjes.

De overgang van het ene in het andere shot is wat abrupt en storend vind ik ..  ook is de opbouw van de film wat onduidelijk ..  Ik zou, kijkend naar een impressie van een gebied, een bepaalde route verwachten .. met een begin een midden en een eind ..  beetje zoals een wandelroute ...  of het wisselen van de seizoenen .. zo iets. Ik miste de samenhang van de beelden een beetje.

Over de muziek kan ik nu niet zo veel zeggen ..   geen geluid op mijn werk :)

Dit is bedoeld als goed bedoelde feedback en hoop dat het ook zo overkomt  :surrender:
Wat betreft de overgang van het ene shot naar het andere: Ik heb wel eens transitie-effecten toegepast, maar de film werd er erg onrustig door, alhoewel ik ook eens een film van een fotograaf heb gezien met steeds hele korte fade-ins en fade-outs tussen shots en dat zag er goed uit. Toch, als je naar de tv kijkt, zie je meestal abrupte overgangen tussen shots, die niet als zodanig overkomen. Verder heb ik mij niet beziggehouden met een opbouw van de film, gewoon de shots die ik had gemaakt achterelkaar geplakt. Wel zijn een aantal vanaf dezelfde plaats gemaakt. Je zou zeggen dat dat een bepaalde eenheid in de film kan geven. Ik heb geen idee hoe ik een film kan laten overkomen alsof je een wandelroute loopt. Wisselen van de seizoenen vergt heel wat meer tijd ...
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2013, 10:07:21 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2013, 07:57:12 »
Mooi stukje film .. wel een paar puntjes.

De overgang van het ene in het andere shot is wat abrupt en storend vind ik ..  ook is de opbouw van de film wat onduidelijk ..  Ik zou, kijkend naar een impressie van een gebied, een bepaalde route verwachten .. met een begin een midden en een eind ..  beetje zoals een wandelroute ...  of het wisselen van de seizoenen .. zo iets. Ik miste de samenhang van de beelden een beetje.

Over de muziek kan ik nu niet zo veel zeggen ..   geen geluid op mijn werk :)

Dit is bedoeld als goed bedoelde feedback en hoop dat het ook zo overkomt  :surrender:

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2013, 21:45:04 »
Leuk kort en bondig filmpje.

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2013, 20:03:21 »
Ik ben niet zo'n videofan maar zo te zien heb je je wel weten bezig te houden.

Offline Alwin

• Super Pentaxian
  • Pentax rules!
Amsterdamse Waterleidingduinen
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2013, 02:28:00 »
Naar aanleiding van de kritiek op de vorig video die ik plaatste, heb ik de samenstellende clips nu korter gemaakt.

http://youtu.be/WkPIbgdMS6s

Groetjes, Alwin.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)