Ik vind de nieuwe lay-out erg mooi! Het is even wennen waar alles zit natuurlijk, maar dat is met alle nieuwe 'dingen'. Over een maandje of anderhalf zullen de kinderziektes wel verholpen zijn, en eventuele update's aan de hand van klachten/reactie's geďmplementeerd zijn.
...
Ik vind de nieuwe layout ronduit waardeloos..
Je krijgt meteen een hele brei met foto's over je heen....
Hierdoor krijgen foto's niet de 'persoonlijke' aandacht die ze verdienen..
...
Het punt van Harry Wubbels daar kan ik me wel in vinden, maar zo had ik er nog niet aan gedacht. Je kunt natuurlijk ook op de photostream op de eerste foto klikken, en er vervolgens als slideshow doorheen gaan? Dan krijgen ze wel persoonlijke aandacht, en op de photostream krijg je een goede impressie van het werk van de fotograaf.
...
Er was begin 20e eeuw een onderzoek naar de productiviteit van - ik meen - typisten. Er werd gezocht naar een verband tussen de hoeveel licht en de productiviteit. Meer licht en er werd harder getypt, minder licht en er werd harder getypt. Wat blijkt? Het feit dat er aandacht aan de werknemer werd besteed deed ze al harder werken.
Ik denk elke verandering bij Flickr een verbetering is; er gebeurt eindelijk wat!
...
Wat een mooie informatie, kan ik echt van genieten

En zo werkt het zeker wel!
Ivo