Bedankt allemaal voor de feedback! :dankk2: :dankk2:
In de opzet om een rustige en goed navigeerbare site te maken, lijk ik geslaagd te zijn :angel:
In de opzet van de foto-presentatie, heb ik nog wat te doen.
Mijn opzet was om een portfolio-pagina te maken met daarin ongeveer 25 van - wat ik zelf vind - mijn beste foto's. Een album-pagina (met subpagina's) met daarin foto's die ik zelf ook mooi vind om te laten zien (beetje zoals de sets en collections op flickr) en in het blog verslag te doen van mijn foto-uitjes etc.
Ik ga nog eens nadenken over een andere opzet.
Het is idd de bedoeling om in het blog foto's te laten zien maar er moet ook wat meer tekst bij. Was nu ff een kwestie van het blog vullen (antidateren

).
Contactgevens ontbreken nog. Staat nu een beetje versluierd in "over mij". Contactformulier toevoegen staat vanaf nu op het lijstje.
En naar het kleurverschil ga ik nog eens kijken...want het toont bij mij (en op werk) als dezelfde kleuren.
[....]Nog een vraagje van mijn kant: koop/huur je hiervoor nou webspace om dit te kunnen hosten ? Doe je dat via je internet provider of zo ? ik heb echt geen idee namelijk, maar wel interesse om op termijn ook eens een eigen site te lanceren.[...]
Ik huur idd webspace. Nu nog via De Heeg, maar ik overweeg een overstap naar Antagonist.