Auteur Topic: Graag feedback op mijn wordpress-site  (gelezen 3055 keer)

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Graag feedback op mijn wordpress-site
« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2012, 23:39:04 »
De site ziet er rustig uit, wat voor de uitstraling een plus is en er is rap doorheen te klikken, ook een bonus.

Je hebt nog niet helemaal de scheiding gemaakt tussen portfolio, albums en blog.
Alle drie geven foto's weer, en je album is nu een kopie van een deel van je portfolio.
Je blog is voor mij wat verwarrend met de onderwerpen er naast, die zo snel te zien, nog niet alles tonen van  je blog onderwerpen.
Voor een blog zou ik eerder chronologisch rechts een datum en een onderwerp tonen, met evt links een aantal categorieën.
Nu is je blog meer fotografisch en minder tekstueel, wat voor fotografie prima is, maar minder wat ik er van verwacht had.

Een kwestie van smaak wellicht, maar zeker mijn complimenten voor je site en je werk, ik ben een liefhebber!
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2012, 23:39:04 »

Offline joostdh

• Super Pentaxian
  • Beetje spelen
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2012, 22:59:53 »
Eerste indruk goed. Lekker zitten kijken met de ipad. Wat voor mij als kijker het onderscheid moet worden tussen Portfolio en Albums is niet geheel duidelijk. Functioneel gezien zou je dat kunnen samenvoegen. Daarnaast zou ik zelf iets strenger selecteren voor één opname per onderwerp, die drie van Nemo mogen wel een worden. Wat me bijblijft is de kwaliteit van jouw foto's, als oevre is het toch wel indrukwekkend.
Verliefd op de K-1

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2012, 22:56:49 »
Ziet er goed uit Erik.
Zelf vind ik het prettiger kijken als je niet de foto's naar beneden moet scrollen, maar de foto's in "pictogram stijl" ziet en door te klikken een slide show krijgt.
Bij de auto-foto's scroll je wel erg ver naar beneden. Maar goed, dat is wellicht persoonlijk.
De kleuropbouw van de site is lekker rustig, dat kijkt in ieder geval prettig.
Zal van de week nog eens een wat uitgebreidere blik werpen op je site.

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Graag feedback op mijn wordpress-site
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2012, 22:35:14 »
Ik heb mijn site omgebouwd tot een Wordpress-site en ik zou daar graag feedback op willen: http://www.eviz.nl/

Mijn uitgangspunt: een eenvoudig ontwerp dat geen blog-achtige site is behalve de blogpagina.
Ben ik daar in geslaagd en kijkt de site prettig voor de bezoeker?

De "portfolio-pagina" is een snelle selectie van foto's die ook op 500px staan, maar doet de presentatie het goed?
En in de album-pagina staat nog slechts één album. Dat worden er natuurlijk nog meer.
En zijn de post in de blog-pagina leesbaar. Er staat nu nog weinig tekst en soms veel foto's (zoals het historic GP blog: http://www.eviz.nl/voertuigen/historic-grand-prix-2012-zandvoort/ ) Leest dat prettig of is het te veel scrollen en zie je liever een korte introductie per blog-post en klik je bij interesse door naar het volledige bericht (dat is mogelijk, al weet ik nog niet helemaal precies hoe).

In elk geval al vast bedankt voor het kijken.........