+1
Maar dual SD kaart vind ik dan weer onzin
Kaarten zijn groot tegenwoordig, in de grip of in de pocket een extra kaart.
GPS, draadloos en een scherpe prijs dat is wat ik nog meer zou willen.
Met vriendelijke groet,
Albert
Dual SD is o.a. fijn op vakantie, heb je gelijk een backup. Een kaartje bewaar je in je fototas, de andere in je portemonnee. Wordt een vd twee gestolen heb je je foto's nog

Misschien dat je ook sneller je foto's weg kan schrijven met twee SD slots door een burst van bijvoorbeeld 20 foto's weg te schrijven op 2 verschillende kaarten, dan moet de processor dus wel snel genoeg zijn.
Ik zit niet echt op een nieuwe APS-C te wachten omdat ik denk dat er weinig zal verbeteren en bijvoorbeeld er ruisprestaties misschien zelfs achteruit gaan bij meer megapixels. Ik verwacht in ieder geval een betere en snellere AF zonder back/front-focus problemen, ik hoop op meer focuspunten maar denk dat het er nog steeds 11 zullen zijn, dit is blijkbaar nogal heilig bij Pentax. Ik gok op ergens rond de 24 megapixel. Een wat grotere body dan de K5. Full HD video met manual control en met stereo-audio en microfooningang, ik hoop op manual audio-control maar verwacht het niet. 720P tot 60 FPS voor slowmo zal er waarschijnlijk wel in zitten. Uiteraard 100% viewfinder. Misschien een kantel-schermpje zoals in de nieuwe X5 maar ik hoop het niet, ik vind die dingen spuuglelijk, heb nog nooit een mooie uitvoering gezien. Dual SD is te hopen maar verwacht ik niet. Verwacht wel hdmi-out. Nou...wat is er nog over...dat is het wel zo'n beetje denk ik.
Allemaal niet zo schokkend denk ik en zeker niet zo'n grote stap qua prestaties als van K7 naar K5. Een echte klapper zou moeten komen van een fullframe camera, maar die verwacht ik niet. Wellicht wel wat prototypes van een aantal leuke lenzen die al op de roadmap stonden

ben zelf erg benieuwd naar de limited-style zoomlens.