Deze hebben allemaal de SP coating, als de lens schoon is (niet vettig) dan parel de druppels er vanaf.
Waar ik veel meer last van had (en waardoor een aantal foto's helaas mislukt zijn) is druppels op de lens. Maar dat heb je ook met officieel gesealde lenzen.
Leuk filmpje!!ik sta ook erg ontspannen in de regen buiten met de 50-135 op mijn K10, terwijl anderen stressen om hun gear niet nat te krijgen
Vanmiddag de KaTrien een stoombad gegeven en het objectief is in ieder geval losgekomen.Wordt vervolgd
Kom maar langs, ben benieuwd hoe hij het volhoud!!
Als is een keer alle knoppen plakken, dan zal ik dat wel kunnen overwegen anders nooit. haha!
Zin om een keer langs te komen met je K5? Wij gooien bestek altijd door de snelafwasmachine, die in 2 minuten alles schoon heeft:P
neuh, het was niet mijn Guinness die eroverheen ging. Iedereen schrikt wel enorm, want die camera moet wel stuk zijn. Ze kijken helemaal spaans benauwd als je die gewoon onder de kraan afspoeld. Ik ben dan ook net iets minder voorzichtig als in het bovenstaande filmpje, gewoon wassen alsof het je bestek is.
Dachten die lui in de bar niet dat je te veel Guiness op had? grtz, Andre
Ja dat werkt uitstekend, mijn K-7 had eens te diep in een Guinness glas gekeken en ook die toen gespoeld achter de bar.