Van wat ik tegen kwam gaat dat prijskaartje eerder richting de 1000 euro of zelfs daar overheen.
De X-S1 mag voor ca € 750 de winkel uit, dat is een nette prijs bij deze specs en een stuk minder dan de V-lux3 die in dit segment de norm schijnt te zetten. Wat de HS30 gaat doen wordt volgende week bekend maar een eerste schatting komt ergens rond de 350-400.
EVF with ca 0.5x magnification, 1,440,000 dots
Dat is precies wat ik met "eigen ogen" wil zien. Leitz is van mening dat 200 k dots voor een EVF voldoende is en ik vind van niet. 1.4 m dots is natuurlijk een ander verhaal.
Kodak staat op de rand van de afgrond en je hoort niets over iets nieuws...
Is wel een beetje on topic toch? Fuji valt nu niet alleen fotografiefundament Leitz aan, maar was samen met Olin Hunt en het CR56 proces toch medeverantwoordelijk voor de ondergang van E6 of raken we nu de rest van de forumlezers kwijt?

Het is even afwachten wat de verkoop van patenten oplevert en de beslissing over de Chapter 11 aanvraag volgende week maar of er wereldschokkende nieuwe producten op de volgende Kina liggen valt te betwijfelen?
Als je even op depreview kijkt zie je stroom aan nieuwe producten van Fuji langskomen, er wordt niet meer gewacht tot de Kina. De PMA en verschillende Aziatische beurzen zijn nu minstens zo belangrijk geworden.
De fotobranche demonstreert de ideëen van
Spengler in een geheel nieuw licht ;C