Afgezien van dat gefeliciteerd! Want het is echt een heeele mooie tas, en zoooo comfortabel, je kan dat ding helemaal afladen en dan nog voel je er weinig van. Eindelijk is een merk dat snapt hoe je een goede rugtas maakt én ook nog is into fotografie is. Ik heb 'm afgelopen zomer in de USA uitgebreid gebruikt, vooral in de nationale parken, ook ideaal met die waterzak.
Hij is mij alleen net iets te groot, niet de tas die ik lekker even mee pak als ik een dagje ga fotograferen in een stad ofzo bijvoorbeeld. Loop je gelijk met zo'n enorm ding op je rug, als ik hier met die tas de deur uit stap dan denken ze dat ik op vakantie ga

Nu heeft dat misschien ook met mijn postuur te maken. Die veel te mooie en te dure tas laat ik nu in ieder geval veel te vaak staan, ik mik dan alles in een goedkope niet-fototas en dat is gewoon zonde (en onhandig).
Daar komt bij dat de K5 een stuk kleiner uitvalt dan de K20. Ik wil in de toekomst meer gaan reizen, compact en licht is dus erg belangrijk. Ik ben nu ook aan het overstappen naar primelenzen. Waar ik eerst nog wel is twijfelde over de maat van de K5 en zelfs een grip heb, ben ik nu helemaal om. Daar hoort dus ook een kleinere tas bij, helaas verander je wel is van gedachten

.