Haha dat zou wel heel toevallig zijn om elkaar in thailand te zien..
Maare is het niet lastig dat die los is van je camera ?? Dat vind ik zelf juist zo makkelijk van de JOBO omdat die op je flitsschoen zit.
In ieder geval bedankt voor je reaktie.. Hoop van andere ook nog een reaktie te ontvangen om te horen welke zij gebruiken.
Grt,
Danny
Hoi Danny,
Ik vind het juist prettig dat het apparaatje NIET op mijn camera moet zitten. Ik zet deze voor vertrek aan, wacht even op een 'fix' en stop m in een zijvakje van mijn rugzak. Ik hoef nergens meer naar om te kijken en eind van de dag lees ik alles in (op een win vista) laptop met meegeleverde software van Gisteq.
Deze files exporteer ik naar gpx-files en deze verwerk ik op de mac. Ik zit dus niet te klooien met een ding wat altijd weer in het flitsschoenhoudertje
(mooi woord) moet zitten. Ik neem altijd een klein rugzakje mee en als ik dat apparaat ook nog eens erop moet zetten krijg ik de camera niet zo eenvoudig uit de tas en rugzak.
Daarnaast vind ik het niet de meest elegante oplossing. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Als dit ding in jouw manier van reizen en fotograferen past... zeg ik: kopen!
Succes met je zoektocht. Kijk nog eens op die site van snels webshop. Daar staan er nog veeeeeel meer. En zoals ik al zei, hij geeft een erg goede service!
En nee, ik heb geen aandelen

Gr. Don