Andrea,
het valt nog niet mee zie ik, en wat is hier het probleem....
ten eerste heb je al je foto's gemaakt met een sluitertijd van 1/125, dat is leuk maar door de lage sluitertijd moet je wel een hele stille hand hebben of veel ervaring hebben met het maken van foto's met deze lage sluitertijden,
door het gebruik van de sluitertijd van 1/125 die jij hebt gebruikt zie je wel mooi de snelheid van de motors, bv foto 4.
de foto's komen vrij donker over en dat komt door de kleine diafragma die je hier hebt gebruikt
f19.0 
, dat is niet gebruikelijk bij sport foto's, dus door het gebruik van de f19.0 heb je minder licht opbrengst dus je diafragma moet meer open, bv f5.6.
het was gisteren vrij donker weer ook daar in Westerbork dus en dan kun je zeker geen f19.0 gebruiken.
ik zie dat je alles op 55mm hebt gemaakt dus in jou geval had je hier wel een f3.5 kunnen gebruiken bij dat donkere weer,
ook zou ik in jou geval de sluitertijd wat wat hoger zetten, mocht dit goed lukken dan kun je later altijd eens weer de 1/125 gebruiken.
ik denk dat ik je wel eens tegen kom bij een DMX wedstrijd hier in het noorden, dus als je dan iets wil weten roep je mij maar even, jij kan mij wel maar ik jou niet

gr kees.