O mensen, wat heb ik slecht nieuws! Ik zal er komende zondag
niet bij zijn!

Het zit zo. Ik ben lid van een
popkoor. Elke drie jaar brengt dit koor een groot concert met een nieuw repertoire. Dat grote concert zal 11 en 18 juni a.s. plaatsvinden. Daarvoor zijn wij - koorleden - druk aan het repeteren en dan gaat het niet alleen om zangkunst maar ook om zaken als choreografie, positie op het podium, opkomst e.d. Het bestuur heeft een extra repetitie georganiseerd op ... komende zondag! (Het lijkt een smoes maar het is echt zo! Op zondag zijn de meeste koorleden beschikbaar.)
Ik heb lange tijd overwogen om die repetitie dan voor de helft mee te doen en daarna rap naar Apeldoorn te racen. Ik doe normaal samen met een ander koorlid de geluidstechniek, maar dat koorlid is a.s. zondag om gegronde redenen afwezig. De techniek hangt dan eigenlijk van mij alleen af. Ik heb toch maar besloten om voor de gehele repetitie te gaan en het feest in de Apenheul te laten schieten.
Ik zie op de lijst dat er anderen zijn die een Sigma 150-500, een DA 55-300 of een Tamron 90 macro bij zich hebben, dus mijn afwezigheid hoeft niet voor grote problemen te zorgen.
Ik wens jullie veel plezier zondag in de Apenheul. Ik kijk al uit naar de foto's! En ik hoop dat er binnen afzienbare tijd weer iets dergelijks georganiseerd gaat worden.
André