Grappig om te lezen dat zoveel mensen toch ook nog verder aan het kijken zijn. Pentax levert een geweldig pakket voor de beginner, maar laat in mijn ogen de pro een beetje in de kou staan. Het is waar dat C & N natuurlijk een team van jewelste op de R&D hebben lopen, maar ik zou het fijn vinden als P, zich minder druk ging maken om gadgets en meer om beeldkwaliteit.  Nu weet ik wel dat in de praktijk de k7 echt wel goed genoeg is kwa beeldkwaliteit en dat iso3200 etc de uitzondering is en dan is 700 euro extra (7d) toch best veel. Trouwens over de discussie FF of crop. FF is fijn kwa ruis, maar je betaald direct de hoofdprijs wat betreft lensen. Ik wacht af, maar volgende kamera word in iedergeval een crop

.
Ik ga gewoon voor de K7, verbeterde AF en beeld kwaliteit...ach, mijn k10d staat vastgeroest op iso400-800 en ik heb me nooit aan de beeldruis gestoord, zeker niet in print of webformaat. Het groene knopje daarentegen, de SR en goeie ergonomie...daar maak ik dagelijks gebruik van.
Techniek is slechts een middel om foto's te maken..dat word nog wel eens vergeten. ÂÂ