Auteur Topic: Het is gebeurt, de kogel is door de kerk (sorry)  (gelezen 4699 keer)

lreyns

• Gast
Re: Het is gebeurt, de kogel is door de kerk (sorry)
« Reactie #38 Gepost op: 1 juli 2008, 21:57:37 »
Citaat
ik ben voorlopig nog niet weg. ik voel me hier thuis  :)

mvgr Walter

Ik had niet anders verwacht Walter....
Wat mij betreft niet voorlopig maar gewoon blijven. :)

Lucien

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #38 Gepost op: 1 juli 2008, 21:57:37 »

ToXiQ

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 1 juli 2008, 15:21:54 »
ik ben voorlopig nog niet weg. ik voel me hier thuis  :)

mvgr Walter

Offline Mayflower

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • C'est le ton qui fait la musique.
« Reactie #36 Gepost op: 1 juli 2008, 13:11:39 »
Walter, ben net terug van vakantie, vandaar deze late reactie.

Het was gezellig! Ik zal zeker je site nog af en toe bezoeken om te genieten van je mooie foto's. Het ga je goed.

Peter
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2008, 13:12:06 door Mayflower »
K10 D | F 70-210 4.0 | F 300 4.5 | FA 28-70 4.0 | Pentax FA 50 1.4 | Sigma 105 2.8 | Tamron 18-250 3.5-6.3

amai

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 15 juni 2008, 11:51:07 »
Hé Walter, dat had ik niet verwacht.
Maar als je een aanbieding krijgt van Canon of Nikon, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Ik weet niet wat die aan bieding precies inhoud, maar ik neem aan dat je toch leuk geholpen wordt met spullen, en dat is bij tele lenzen van €5.000/€10.000 p.stuk toch een leuke bijkomstigheid.

Jammer toch voor dit forum, omdat je altijd liet zien dat met het hier alom geliefde Pentax ook professionele resultaten behaald konden worden zoals met hele dure apparatuur van Nikon of Canon. (Je had zelf natuurlijk ook al schitterende spullen).
Dat was altijd een mooi voorbeeld en voor mij.

Bedankt voor al je schitterende foto's, ik heb vaak met mijn mond open gekeken.

We zullen je vast weer tegenkomen op een andere site.
Succes!
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2008, 11:51:47 door amai »

Offline ljv

• Senior Member
  • **
« Reactie #34 Gepost op: 15 juni 2008, 00:32:50 »
ff verder gekeken en zie dat je al opruiming gehouden hebt, jammer maar helaas!

leo
Pentax K5 |Pentax K10 D met Katzeye |SMC DA 16-45 mm f4 |SMC DA 35 mm f 2.8  Ltd |SMC  55 mm f 1.8 | M 85 f2 |DA*50 - 135 mm f2.8 ED(IF)|Sigma 70-200 mm f 2.8  EX DG Macro HSM II | SMC F* 300 mm f4.5 ED | Metz 58.

Offline ljv

• Senior Member
  • **
« Reactie #33 Gepost op: 14 juni 2008, 23:58:29 »
Walter, net terug van vakantie lees ik dit bericht >:( jammer maar helaas, mocht het zo zijn dat je gesponserd gaat worden door Canon van harte gefeliciteerd!! Prachtig resultaat en je kwaliteit komt gewoon boven  drijven en wordt dan dus op waarde geschat!. Wie zou zo'n aanbod weigeren, niemand toch! ;D ;D

Wel heb ik iemand zien informeren naar je F* 300, wij beiden weten bij wie die op dit moment in zijn fototas zit ;D ;D ;D ;)

Wat gebeurd er met je Pentaxgear, ik weet die SMC A 600 mm en die gigant van een Sigma 500 zijn niet te betalen maar ik weet dat je nog veel meer K mount lenzen etc heb liggen, ga je in de uitverkoop of is dat in een koop geregeld?

Ik hoop nog veel foto's van je te zien en het zal me eigenlijk niet uitmaken met welke camera ze gemaakt zijn, je Pentax foto's waren perfect en die van Canon zullen ook wel top worden, tenslotte gaat het om de foto, toch?

Ik hoop nog veel van je te horen/zien

M.v.g.

leo
Pentax K5 |Pentax K10 D met Katzeye |SMC DA 16-45 mm f4 |SMC DA 35 mm f 2.8  Ltd |SMC  55 mm f 1.8 | M 85 f2 |DA*50 - 135 mm f2.8 ED(IF)|Sigma 70-200 mm f 2.8  EX DG Macro HSM II | SMC F* 300 mm f4.5 ED | Metz 58.

Offline Bob

• Super Pentaxian
  • Beauty is in the eye of the beholder!
« Reactie #32 Gepost op: 13 juni 2008, 15:22:06 »
Veel succes Walter,

Het was natuurlijk gewoon een kwestie van tijd dat jou talent op de juiste waade geschat zou worden. En ja dan kom je uiteraard bij een volume merk terecht. Ik kan je niet anders dan succes wensen en hoop dat je snel aan de nieuwe apparatuur gewend bent en ook daar weer het onderste uit de kan kunt halen.

Ik zal je foto's zeker gaan missen op dit forum.

Groeten, Bob
MX1, K3+grip, DA-50, DA18-55WR, DA50-200WR, DA*SMC 16-50, DA*SMC 50-135, Tamron 90mm Macro, Tamron 10-24, Tamron 70-300, AF540FGZ Flash, O GPS1, remote F&O-RC1.

joske

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 12 juni 2008, 21:00:52 »
Zal je foto's op je site blijven volgen want zijn echt klasse , en ben het met een voorganger eens.
Dat ik er ook van overtuigd ben, gezien je kwaliteiten, dat je zelfs met een Canon mooie plaatjes kan schieten!   ::)

Mvg.  Jos

Offline Lodewijk

• Senior Member
  • **
« Reactie #30 Gepost op: 11 juni 2008, 22:56:01 »
Beste Walter,

Ik heb zelden zo genoten als van jouw mooie ijsvogeltjes. Maar ja er is een tijd van komen en gaan. Natuurlijk wij Pentaxianen hebben ons hart verloren aan dat ene merk en dan ben je meestal niet meer in staat objectief en nuchter te kijken naar wat andere merken hebben te bieden. Pentax forever... maar dat geldt dus niet altijd. Het gaat om de passie voor fotograferen en de camera moet daar perfect bij passen maar passie kan natuurlijk ook met een ander merk.

Ik hoop je foto's nog vaak te kunnen bekijken ook die van de Canon dus houdt ons op de hoogte!

Bedankt en het ga je goed!

Lodewijk
K10D | DA16-45 | DA55-300 | 50/1,7

Pim

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 11 juni 2008, 18:14:42 »
Als niet vogelaar toch veel van je werk bekeken. Mijn waardering voor je motivatie om uitstekend werk af te leveren.
Veel succes verder.

Groet,

Pim.

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Macroaddict
« Reactie #28 Gepost op: 10 juni 2008, 21:26:43 »
Damn, de meester stapt over :(

Het lijkt me een kwestie van prioriteiten, als Canon beter aan je wensen voldoet, dan is dat zo. Het zijn beide goede merken, hetzij verschillend van elkaar.

Als je met 1 goed aanbod niet al te veel financiele schade lijdt, leuk over kan stappen en met een eventuele opruiming van je oude apparatuur de kosten nog verder kan drukken, waarom niet?

Je platen zal ik wel missen, wat een juweeltjes zaten/zitten er tussen.

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-

Offline SpeedyD27

• Pentaxian
  • **
  • Pentax rules!
« Reactie #27 Gepost op: 10 juni 2008, 19:00:08 »
Ik al je plaatjes zeker missen. Veel succes met je Canon in de toekomst. ;)
Pentax K5, K100d, Tamron 28-75 2.8, Pentax 18-55 AL, Pentax 18-55 AL WR, Sigma 70-300 APO, Panagor 28mm 2.8, Panagor Macro Extender, Pentax-M 50mm 1.7, Tamron SP 90mm 2.5 Macro.

Hans

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 10 juni 2008, 09:24:49 »
Walter, we zullen je missen. Ik ben er van overtuigd, gezien je kwaliteiten, dat je zelfs met een Canon mooie plaatjes kan schieten!  ::)

Post je evengoed af en toe nog wat?

Peter

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 9 juni 2008, 22:33:09 »
Ik verwonderde mij steeds over dat ene zinnetje dat jij wel eens onder je foto's plaatste:

"Bedankt voor het kijken"

Ik heb niet altijd een reactie geplaatst maar wel altijd gekeken.
En altijd met bewondering.

Walter... bedankt voor het plaatsen! En veel plezier met je Canon.

Peter

Offline janver

• Pentaxian
  • **
  • Pentax rules!
« Reactie #24 Gepost op: 9 juni 2008, 22:24:56 »
Nou... bedankt voor de prachtige foto's die je hier met ons hebt gedeeld, Walter!
Ik kijk nog uit naar wat komen gaat.

Wens je "al the best", fotografie- en andersgewijs!

Jan V.
Pentax K100D + DA 12-24/4 AL ED [IF] + DA 18-55/3.5-5.6 AL + DA 50-200/4-5.6 ED + FA 77/1.8 Limited + A 50/1.7 + A 28/2.8 + K 400-600/8-12 Reflex + AF-540FGZ

ToXiQ

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 9 juni 2008, 21:48:49 »
Citaat

Dat kunnen we dus zien in mijn voorgaande post ;) Marketingpraatjes

Als je goed zoekt zijn deze links er ook voor nikon. En zeker ook voor Pentax.

Ik ben nooit gebonden aan een merk geweest en zal nooit een vooroordeeld over lenzen of camera's laten horen.

http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=3&sort=7&cat=27&page=1

Als je bovenstaande link leest en kijkt welke waardering die krijgt en de hoeveelheid mensen die hun ervaringen hebben gedeeld stelt jouw ene link met 1 slechte review (als je daar al van mag spreken)  niks voor.

Tevens kan je deze onderstaande link ook lezen welke in het LAB is gedaan lees vooral het verdict onder aan de pagina.

http://www.photozone.de/Reviews/Canon%20EOS%20Lens%20Tests/177-canon-ef-17-40mm-f4-usm-l-test-report--review?start=2

beide linken kunnen natuurlijk ook gebruikt worden om te kijken hoe pentax lenzen performen  :)

Het is maar wat je wil lezen. En gelukkig als er 1 lens niet goed is zijn ze allemaal niet goed toch?

Ik heb liever dat je overigens een nieuw topic opent zodat we er inhoudelijk op in kunnen gaan.

Aan alle anderen Heren en Dames.

Mag ik jullie hartelijk danken voor jullie berichten. Ik zal zeker niet 123 weg zijn, daarvoor heb ik nog teveel foto's die ik nog niet heb geplaatst. En ik zal zeker nadat ik wat heb geschoten met de nieuwe apparatuur wat laten zien. Ook hier heb ik mij thuis gevoelt en dat laat je niet zomaar achter.

mvgr Walter

Rolfus

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 9 juni 2008, 19:29:11 »
walter, bedankt voor het delen van je foto's, heb er van genoten en hoop dat je voor jezelf een goede keus hebt gemaakt en vooral goede (of nog betere) foto's blijft maken! Succes met je nieuwe spullen!

Pruimpit

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 9 juni 2008, 15:29:59 »
Citaat
Canon gaat meer met de tijd mee dan Pentax ook op lenzengebied.

Dat kunnen we dus zien in mijn voorgaande post ;) Marketingpraatjes

Pruimpit

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 9 juni 2008, 14:58:41 »
Met Canon loop je inmiddels achter de feiten aan. Canonians zijn lyrisch over hun L glas. Maar kijk eens naar onderstaande link. Zulk spul wil je toch niet in je tas hebben? En dit is ook nog 1 van hun beste lenzen. Beter dan hun eigen primes in dit bereik!!!

http://www.16-9.net/lens_tests/1740.html

Wat een troep. Hm je moet wel heel veel geld van Canon gekregen hebben.

En dat andere lensje is al heel oud. Wat hebben die Canon ingeneurs bij godsnaam gedaan? Denk in hun eigen marketingcampanges geloven.

Kijk ook op deze site is hoe ook Nikon Canon momenteel zwaar het nakijken geeft.

;)
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2008, 15:28:47 door Pruimpit »

Ruud

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 9 juni 2008, 10:44:34 »
Ben ik net terug van vakantie, ga jij ons verlaten! Jammer voor de Pentaxclub, fijn voor de Canonniers. Veel succes met je nieuwe apparatuur!

Offline amber

• Full Member
  • *
  • Pentax rules!
« Reactie #18 Gepost op: 8 juni 2008, 21:17:59 »
Hoi Walter

Wat jammer. :-/
Hoewel wij nog niet zo heel lang bij dit forum zijn hebben wij al wel heel wat foto's van je bekeken . En die ijsvogels PRACHTIG  zijn ze.
we hebben er van genoten.
Wij willen je heel veel succes en plezier wensen met je overstap.

vriendelijke groet Wilfried en Bep

admin

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 8 juni 2008, 21:07:16 »
Veel succes Walter en bedankt voor je bijdrage aan dit forum.

Offline Martijn

• Super Pentaxian
  • Imagine a world with only Pentax!
« Reactie #16 Gepost op: 8 juni 2008, 18:34:57 »
Heel jammer :'( :'(
Heb het ook even moeten laten bezinken....

Heb altijd heel erg van je foto's genoten en hoop dat ik ooit ook nog zo'n soort foto kan/mag maken.

Zou ook graag nog de verderdere foto's van je zien op het forum of op je site.....

En dat je nog mooiere foto's gaat maken :)

Gr. Martijn
Pentax K100D Super - DA 18-55 AL - Sigma APO DG Macro 70-300 - Panagor 90 Auto Macro - A 50 1:1.4 - A 28 1:2.8 - Sigma 170-500 - Setje triggers -accesoires

www.flickr.com/photos/martijnbraat/

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Lenses are the eyes of your Pentax
« Reactie #15 Gepost op: 8 juni 2008, 11:41:55 »
Ai dat doet pijn Walter. Ik heb altijd genoten van je foto's hier. We zijn wat dat betreft verschrikkelijk verwend hier. Voor zover ik het ook kan interpreteren zijn je talent en kwaliteit van zo'n  hoog niveau dat een hele grote speler op de fotografie markt jou een dermate goede aanbieding doet die je niet kan/mag weigeren. Het is toch een beetje alsof Real Madrid bij je komt en vraagt of je voor hun wil komen voetballen en bewijst hoe goed je bent.
Het is jammer voor Pentax en ons maar als je voor je hobby waar je veel tijd en geld in hebt gestopt iets terug kan krijgen is de keuze gemakkelijk te begrijpen en te respecteren.
Hoop dat we af en toe nog iets van je horen en vooral te zien krijgen.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Cees

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 8 juni 2008, 10:27:46 »
Walter jammer we zullen je missen :o.
hartelijke groet van Piet.