Auteur Topic: Het is gebeurt, de kogel is door de kerk (sorry)  (gelezen 4700 keer)

Offline Jos de Bont

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
    • Mijn website
Re: Het is gebeurt, de kogel is door de kerk (sorry)
« Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2008, 10:15:38 »
Citaat
Wat moet ik daarmee? Met zo'n bericht! In tranen uitbarsten? Je gaat je gang toch maar! Het zal mij een zorg zijn!!
Je bent helemaal niet "sorry" ! Ik denk, dat er wel een prijskaartje aan zal hangen!
Waar slaat dit op?
Wat is er mis mee als iemand netjes goedendag zegt?
Ik ben in ieder geval zo opgevoed dat je elkaar groet bij een afscheid.
En als het je niets doet, reageer dan gewoon niet en laat anderen in hun waarde!

Groeten, Jos

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2008, 10:15:38 »

Offline v11eric

• Pentaxian
  • **
  • vastleggen!!
« Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2008, 06:39:41 »
Walter,

we zullen je missen ;) jou foto's zijn een grote inspiratiebron voor ons allen. Ik zie dat sorrie ook niet zo ;) Enneehh zie eerst maar eens zulke mooie foto's te maken met jou nieuwe Canon gear :D

groetjes Eric
K10d | K5 | smc DA* 16-50 f2,8 | | smc DA 50-200 f4/5.6 | smc D FA 100 f2,8 macro | smc FA 50 f1.4 | smc DA* 300mm f4 sdm|Kenko 1.5X Pz-AF

Carel

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 8 juni 2008, 03:24:44 »
Wat moet ik daarmee? Met zo'n bericht! In tranen uitbarsten? Je gaat je gang toch maar! Het zal mij een zorg zijn!!
Je bent helemaal niet "sorry" ! Ik denk, dat er wel een prijskaartje aan zal hangen!

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
« Reactie #10 Gepost op: 8 juni 2008, 00:04:09 »
Hallo Walter,
Het doet me eerlijk gezegd een beetje pijn dat je het Pentax platform gaat verlaten. Ik heb altijd erg genoten van je prachtige vogelfoto's.
Je gear was al supergoed, je moet wel een heel erg goed aanbod hebben gehad van Canon. Nouja, that's life! Weet dat je hier altijd welkom blijft, laat af en toe nog wat van je horen.
Ik wens je het allerbeste toe!
Groetjes,
Carel
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2008, 00:04:57 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

ToXiQ

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 7 juni 2008, 22:55:32 »
Hoi Allemaal,

Geen getruer ik ben nog niet weg :) Ben de afgelopen twee dagen tot vervelens toe lastig gevallen door een ijsvogel paartje. En door de perikelen rond dit paartje loop ik wat andere postings achter :-) Dit ga ik nog allemaal laten zien.

@Jos, Nee ik ben eerlijk gezegt (nog) niet echt overtuigd van FF de 1.5 of 1.6 cropfactor bevalt me wel. maar misschien als camera erbij... wie weet :)

Een ieder die foto's wil blijven zien is natuurlijk van harte welkom op mijn website. Oke ik loop daar wat achter maar het komt er wel op allemaal.

mvgr Walter

koor

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 7 juni 2008, 22:29:24 »
Walter, ik heb je bericht vanmiddag al gelezen, maar moest het
even laten bezinken....
Jemig man, tiswah..
Zal je enorm missen, maar zoals al eerder is gezegd in dit topic,
vergeet niet om ons een link te geven naar je nieuwe forum of
wat voor infobron dan ook.
Canon gaat meer met de tijd mee dan Pentax ook op lenzengebied.
Dus ik wens je alle goeds toe, hoop nog veel van je foto's te zien elders,
en ik vind het jammer dat je hier weggaat.
Heb altijd enorm van je ijsvogels genoten!!!! en koorman ook.

tjuus van de pentaxtruus.

veel plezier met je nieuwe gear!

;)
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2008, 20:04:19 door koor »

lreyns

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 7 juni 2008, 20:03:18 »
Veel succes Walter.
Ik zal op ons forum jouw bijdragen missen.
Laat ons achterblijvers even weten waar je jouw foto's gaat plaatsen, kunnen we daar nog van genieten.

Het ga je goed.

Lucien

Offline Asahiflex

• Super Pentaxian
  • Proud member of LBA
« Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2008, 18:21:26 »
Ik meen tussen de regels door te lezen dat je straks door Canon gesponsord gaat worden? Hoe dan ook, ik wens je HEEL VEEL plezier met al hetgeen Canon je gaat geven aan topfoto's. Ik, en velen met mij, hebben ontzettend genoten van je prachtige vogelfoto's en al het andere wat je in de natuur gefotografeerd hebt. Nogmaals: petje af!

Vergeet ons niet een keertje te laten weten waar je foto's straks te vinden zijn. Het blijft leuk om je ontwikkelingen te volgen.
K20D, D-BG2, AF360FGZ, Canon EOS 5D MkI
F28/2.8, F50/1.7, F50/1.4, F50/2.8 macro, F100/2.8 macro, F135/2.8 [IF], F*300/4.5 ED [IF], F35-70, F35-105, F70-210
FA77/1.8, Sigma 500/4.5
Sigma 10-20, 500/4.5 APO EX

Offline wim43

• Pentaxian
  • **
  • Keep on smiling
« Reactie #5 Gepost op: 7 juni 2008, 17:39:33 »
Jammer dat je hier weggaat Walter, maar ik lees tussen de regels door dat je een goed aanbod hebt gehad.
Ik heb genoten van je foto's en daar veel van geleerd.
Het ga je goed en ik weet zeker dat wij nog veel mooie foto's van je zullen zien, waar dan ook.
gr. wim43
Pentax K-5 met Standaard WR kitlenzen,  Pentax DA 18-250, Pentax FA 50mm 1:1.4 en Metz 48 AF-1,

Offline Jos de Bont

• Pentaxian
  • **
    • Mijn website
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2008, 17:33:56 »
Hoi Walter,

Gezien de keuzemogelijkheden in het langere telewerk, kan ik mij de beslissing toch wel voorstellen. Of is het vooral een keuze voor FF geweest? Dan kan ik mij de keuze nog beter voorstellen. Ikzelf ben ook ruim een jaar aan het zoeken geweest naar een 400mm die aan mijn eisen tegmoet kwam. Ruim een week geleden heb ik hem ontvangen. De Sigma 400mm apo macro. Maar als je zo professioneel wilt werken, als wat jij laat zien, dan heb je die tijd natuurlijk gewoon niet. Of klets ik nu maar wat in de ruimte?

Ik heb hier en op DPreview altijd genoten van je bijdragen en zal die zeker gaan missen. Jouw foto's vormden voor mij toch een standaard en inspiratiebron en die zal ik gaan missen.

Het ga je goed en ik hoop nog mooi werk van je te gaan zien. (Laat nog een keer weten waar we je foto's kunnen vinden.

Groeten, Jos

Offline Hen

• Super Pentaxian*Ltd
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2008, 15:40:34 »
Tjee Walter, ja ik kan natuurlijk niet oordelen over de aanbieding die je gehad hebt maar wel over jouw kwaliteit als fotograaf en die waardeer ik ten zeerste.

Ik heb altijd genoten van je foto's en respect gehad voor je werkwijze.

Je doet je spullen weg zeg je, en ik weet dat jij zo'n mooie *F 300 hebt.....laat me eens weten per PB wat deze op moet brengen?

Succes verder met fotograferen en ik hoop dat je af en toe hier nog eens wat laat zien!

Dank voor al je mooie foto's en uitleg hierbij!

Grts
Hen
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Atmikes

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2008, 15:14:40 »
 :o Nog eentje die de overstap maakt ...  :'(

Stap je over naar FF Walter ?

ToXiQ

• Gast
Het is gebeurt, de kogel is door de kerk (sorry)
« Reactie #1 Gepost op: 7 juni 2008, 14:28:54 »
Hoi Allemaal,

Na nu ruim 2 jaar gefotografeert te hebben met digitale Pentax apparatuur is de tijd gekomen over te stappen.Ik heb een zodanig mooi aanbod gehad dat ik dit niet kan weigeren. De overstap gaat naar Canon en zoals het ernaar uit ziet worden al mijn wensen ingewilligd  ;) Ik heb altijd hier met veel plezier mijn postings gedaan en altijd mezelf thuis gevoeld. Alhoewel ik niet zo'n prater was (lees berichten schrijver) heb ik toch aardig wat postings op mijn naam staan (voor mijn gevoel dan).

Ik wil jullie dan ook allemaal vriendelijk bedanken voor de tijd dat ik hier heb mogen zijn en voor alle leuke reacties die ik altijd heb gekregen (en nog ga krijgen want er staan nog erg veel foto's in de wachtrij)

Ik ga langzaam mijn spullen opruimen want om nu 2 merken bij te houden is ook weer zo wat.

Misschien een niet zo leuke mededeling  maar zo is het nu eenmaal.

mvgr Walter