Ik kan me voorstellen wat voor een klote gevoel je hebt op zo'n moment. Ik kan me ook voorstellen wat voor woorden je nog allemaal uit je mond hebt laten floepen op de terugreis. Je kunt je natuurlijk vooral kwaad maken op de argeloze manier waarmee je wordt weggewimpelt, terwijl jij er veel moeite voor doet om daar te komen en ook nog eens schandalig lang in de rij moet staan. En dat terwijl het hun fout is, omdat de website duidelijk vermeld dat het product op voorraad is.
Als ik naar dit soort winkels toe ga, bel ik van te voren nog even op, of ze zeker weten dat het daar ligt, en als dat zo is (ik vraag ze altijd naar het magazijn toe te lopen en niet alleen op het computerscherm te controleren, aangezien ik dat zelf al gedaan heb), vraag ik of ze het direct apart willen leggen, omdat ik eraan kom om het op te halen.
Ik heb nmlk. (bij computerwinkels) ook meerdere malen zo gestaan.
Ook leuk, als je een hele doos vol onderdelen hebt besteld en opgehaald voor een compleet nieuw te bouwen systeem en er gaandeweg achterkomt dat je 1 essentieel onderdeel mist, zoals het geheugen. Wil je gelijk bellen, maar het is zaterdagmiddag en net 17:00 uur geweest

.
Laat ik het zo zeggen, "er zijn momenten dat je je beter gevoeld hebt"

Ik heb een paar keer wat gekocht bij Digitalstreet, maar ik heb er altijd een beetje een nare smaak bij gehad. Altijd geopende dozen en dat soort grapjes. Laatst een lens bij ze gekocht en thuis laten bezorgen. Het doosje was helemaal beshadigd (kwam niet door het versturen, want het doosje was prima verpakt in een grotere doos). Lens die erin zat zag er wel helemaal 100% nieuw uit, zonder stofjes of vette vingers. Ik heb het er maar bij laten zitten, maar vrolijk wordt je er niet van.