Auteur Topic: De service van Digitalstreet Beuningen  (gelezen 4379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #27 Gepost op: 6 januari 2008, 09:48:38 »
Slotje erop.

Hier is het forum niet voor bedoeld.
We trekken voor niemand partij en hebben beiden heren verzocht respectvol met elkaar om te gaan op dit forum. Verdere escalaties doen jullie maar op andere manieren.

Namens de crew,


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #27 Gepost op: 6 januari 2008, 09:48:38 »

ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #26 Gepost op: 6 januari 2008, 07:31:56 »
Bedankt maar weer voor de positieve benadering! en dat er weer partij gekozen wordt voor iemand die met een eigen forum
 dit forum om zeep wil helpen!
Mij zie je hier niet meer.

de groeten
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2008, 07:32:34 door ballone »

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #25 Gepost op: 5 januari 2008, 20:42:04 »
Beste Ballone en Marcedwin,
Kennelijk zijn de gemoederen een beetje verhit.
Zo zie je maar dat wat je op een forum schrijft (eventueel ondersteund met een smiley), heel anders opgevat kan worden dan de bedoeling is.

Ballone de toonzetting van je PB is op z'n zacht gezegd niet erg netjes.
Verzoek je dan ook om dit soort PB's achterwege de te laten.

Laten we het vriendelijke karakter van dit forum hoog houden.

Ok?


Johan.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2008, 23:28:41 door vvo »
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Peter

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #24 Gepost op: 5 januari 2008, 20:29:15 »
De postbus lijkt me de juiste plaats.
Dit forum is weer voor andere dingen.

P.S. Koel af en laat dit forum even rusten.

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #23 Gepost op: 5 januari 2008, 20:23:49 »
Goh, vind ik zomaar een bericht in mijn persoonlijke postbus:



M.a.w. dit is een bedreiging. Mmmhhh. Zal is even denken hoe ik hier mee omga.

*modbreak vvo: hoort niet thuis op dit forum. Laten we elkaar respectvol blijven benaderen.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2008, 23:56:33 door vvo »
Ik ben nog steeds op zoek ...

Hans

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #22 Gepost op: 5 januari 2008, 19:57:29 »
Citaat
@hans: klopt, maar de logistiek is meestal gekoppeld aan het kassasysteem....


Zo zou het moeten zijn, maar er hoeft maar 1 kromme bit in de kabel te zitten en de update is niet correct. (Nog even afgezien van het feit dat er wel eens wat gejat wordt, niet in het minst door eigen personeel...)


ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #21 Gepost op: 5 januari 2008, 19:44:13 »
@wim: ik baal helemaal niet zo erg

@hans: klopt, maar de logistiek is meestal gekoppeld aan het kassasysteem....

Maar jullie reageren normaal, niks mis mee.

gr.


*modbreak vvo: hoort niet thuis op dit forum. Laten we elkaar respectvol blijven benaderen.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2008, 23:57:58 door vvo »

Hans

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #20 Gepost op: 5 januari 2008, 19:29:50 »
Het is een bekend gegeven dat actuele voorraad en de database niet altijd op één lijn zitten. Daar is DigitalStreet trouwens niet uniek in, kan ik uit eigen ervaring melden, maar hinderlijk is het zeker. Ik heb geleerd om toch maar even te bellen.

Overigens heeft een onbetrouwbare voorraadstatus niet zozeer iets met service te maken, maar met logistiek.

wimem

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #19 Gepost op: 5 januari 2008, 19:29:37 »
Kom jongens; niet zo heftig! Ik zou ook de balen schijten als ik ongeveer 100 km  voor jan met de korte achternaam zou rijden om een nieuw speeltje te kopen waarna ik al lang had uitgekeken. Wat dat betreft kan ik me zo'n reaktie best wel voorstellen.

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #18 Gepost op: 5 januari 2008, 18:44:56 »
Waarom reageer je dan?
Ik ben nog steeds op zoek ...

ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #17 Gepost op: 5 januari 2008, 18:20:46 »
ga met jou niet in discussie, laat staan dat ik er wakker van lig.
pffff

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #16 Gepost op: 5 januari 2008, 18:10:47 »
Slecht geslapen?
Ik ben nog steeds op zoek ...

ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #15 Gepost op: 5 januari 2008, 17:38:52 »
Citaat

Ik vind dat je je een beetje aansteld. Zoals op hun website staat aangegeven moet je even bellen van te voren of iets daadwerkelijk op voorraad is. 1 Telefoontje en je had niet voor niks gereden. Kwestie dus van even de hand in eigen boezem steken.

INFO OP SITE DS:
Uiteraard bent u altijd van harte welkom in ons winkel om de producten te bekijken. Deze kunnen dan ook per direct aangeschaft worden, mits ze op voorraad zijn. Om hierin misverstanden te voorkomen, is het uiteraard verstandig om van tevoren telefonisch contact met ons op te nemen om na te gaan of het geheel op voorraad is.

Een beetje aanstelt??? Ben jij wel wijs??

Het artikel stond zowel in de winkel als in het magazijn op voorraad!
Maar daar gaat het mij niet om, maar wel het feit dat IKZELF een leverancier zou moeten mailen i.p.v. Digitalstreet, dat slaat helemaal nergens op.
Dus laat mij a.u.b. verder met rust met snuggere opmerkingen...

gr.

*modbreak vvo: hoort niet thuis op dit forum. Laten we elkaar respectvol blijven benaderen.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2008, 23:57:27 door vvo »

Offline marcedwin

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 290
  • Geslacht: Man
  • Het is zoals het is
    • This is me
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #14 Gepost op: 5 januari 2008, 16:27:17 »
Citaat
Vandaag naar Digitalstreet geweest. 1 uur in de rij gestaan voor een T2 adapter, die volgens het systeem op voorraad was in de winkel en in het magazijn. Toen ik aan de beurt was ging de verkoper zoeken en bleef lang weg. Met een moeilijk gezicht kwam hij de winkel weer in met de opmerking, dat het ding er niet was. Ik moest maar één of ander bedrijf mailen (ik zelf dus) wanneer de adapter weer leverbaar was. Zodoende weer onverrichterzake naar huis.
Waardeloze aktie van zo'n verkoper. Ze denken echt dat ze alles kunnen maken t.o.v. een klant..


grrrrrrrr


peter

Ik vind dat je je een beetje aansteld. Zoals op hun website staat aangegeven moet je even bellen van te voren of iets daadwerkelijk op voorraad is. 1 Telefoontje en je had niet voor niks gereden. Kwestie dus van even de hand in eigen boezem steken.

INFO OP SITE DS:
Uiteraard bent u altijd van harte welkom in ons winkel om de producten te bekijken. Deze kunnen dan ook per direct aangeschaft worden, mits ze op voorraad zijn. Om hierin misverstanden te voorkomen, is het uiteraard verstandig om van tevoren telefonisch contact met ons op te nemen om na te gaan of het geheel op voorraad is.
Ik ben nog steeds op zoek ...

amai

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #13 Gepost op: 30 december 2007, 00:37:34 »
Ik kan me voorstellen wat voor een klote gevoel je hebt op zo'n moment. Ik kan me ook voorstellen wat voor woorden je nog allemaal uit je mond hebt laten floepen op de terugreis. Je kunt je natuurlijk vooral kwaad maken op de argeloze manier waarmee je wordt weggewimpelt, terwijl jij er veel moeite voor doet om daar te komen en ook nog eens schandalig lang in de rij moet staan. En dat terwijl het hun fout is, omdat de website duidelijk vermeld dat het product op voorraad is.

Als ik naar dit soort winkels toe ga, bel ik van te voren nog even op, of ze zeker weten dat het daar ligt, en als dat zo is (ik vraag ze altijd naar het magazijn toe te lopen en niet alleen op het computerscherm te controleren, aangezien ik dat zelf al gedaan heb), vraag ik of ze het direct apart willen leggen, omdat ik eraan kom om het op te halen.

Ik heb nmlk. (bij computerwinkels) ook meerdere malen zo gestaan.
Ook leuk, als je een hele doos vol onderdelen hebt besteld en opgehaald voor een compleet nieuw te bouwen systeem en er gaandeweg achterkomt dat je 1 essentieel onderdeel mist, zoals het geheugen. Wil je gelijk bellen, maar het is zaterdagmiddag en net 17:00 uur geweest :'( :'(.

Laat ik het zo zeggen, "er zijn momenten dat je je beter gevoeld hebt" ;)

Ik heb een paar keer wat gekocht bij Digitalstreet, maar ik heb er altijd een beetje een nare smaak bij gehad. Altijd geopende dozen en dat soort grapjes. Laatst een lens bij ze gekocht en thuis laten bezorgen. Het doosje was helemaal beshadigd (kwam niet door het versturen, want het doosje was prima verpakt in een grotere doos). Lens die erin zat zag er wel helemaal 100% nieuw uit, zonder stofjes of vette vingers. Ik heb het er maar bij laten zitten, maar vrolijk wordt je er niet van.

Offline Hen

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3394
  • Geslacht: Man
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #12 Gepost op: 29 december 2007, 16:15:59 »
Eind goed al goed Peter, veel plezier met je nieuwe spullen en ik zie de resultaten ongetwijfeld snel.
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

wimem

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #11 Gepost op: 28 december 2007, 16:11:44 »
Dus je bent weer helemaal gelukkig :-)
Als een tevreden Pentaxiaan het jaar uit en het nieuwe in  ;D
Laat maar snel iets moois zien van die 400 mm. verrekijker,...
ëén nadeel; je moet nu wel sjouwen met een zwaar sta-stief  :'(
extra zweetbandje meenemen! :-)

ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #10 Gepost op: 28 december 2007, 14:31:06 »
Gelukkig is er weer een hoop op zijn pootjes terecht gekomen! Vandaag de 400 mm in Schiedam opgehaald, bij foto vd Waal. Wat een leuke winkel zeg, hebben ook een website. Nico was met mij mee, en heeft een prachtig Panagor Macro objectief gekocht, met een lichtsterkte van 2.8. Ze hebben veel mooi oud Pentax spul.
En morgen is mijn T2 adapter in de bus, gelukkig weer verzorgd door www.defotopagina.nl
Toch ook wel een gaaf internet postorderbedrijfje.

gr. peter

update: lens van Nico betreft een Panagor MF 2.8 90mm Macro, erg mooi!
« Laatst bewerkt op: 28 december 2007, 17:20:40 door ballone »

ballone

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #9 Gepost op: 28 december 2007, 08:17:03 »
Citaat
Je hoeft er helemaal niet negatief over te zijn, het is een bedrijf met een fikse omzet! Service moet de fabrikant maar leveren, daarvoor koop je met een fikse korting, daarom zijn er ook meestal diverse wachtenden voor u...; 't is net een supermarkt...:-)

Dat ze het niet op voorraad hebben - twijfelachtig gezien de vermelding op internet - alla....maar de opmerking van de verkoper dat ik één of andere importeur maar moest mailen, deed bij mij de deur dicht. En dan achteraf ook nog een mail van ze krijgen, waarin ze alles ontkennen. Je begint dan te denken dat je zelf een leugenaar bent, of dat je het niet meegemaakt hebt.
1 ding is zeker, ik kom er niet meer...

gr. peter


Offline Asahiflex

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1787
  • Geslacht: Man
  • Proud member of LBA
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #8 Gepost op: 27 december 2007, 21:58:59 »
Service en goedkoop gaan vaak niet samen. Geen kwaad woord over Digitalstreet: mijn *ist DS en K10D komen er vandaan. Maar ik heb dan ook geen service nodig gehad.
K20D, D-BG2, AF360FGZ, Canon EOS 5D MkI
F28/2.8, F50/1.7, F50/1.4, F50/2.8 macro, F100/2.8 macro, F135/2.8 [IF], F*300/4.5 ED [IF], F35-70, F35-105, F70-210
FA77/1.8, Sigma 500/4.5
Sigma 10-20, 500/4.5 APO EX

wimem

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #7 Gepost op: 27 december 2007, 21:55:06 »
Je hoeft er helemaal niet negatief over te zijn, het is een bedrijf met een fikse omzet! Service moet de fabrikant maar leveren, daarvoor koop je met een fikse korting, daarom zijn er ook meestal diverse wachtenden voor u...; 't is net een supermarkt...:-)

Offline v11eric

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 584
  • Geslacht: Man
  • vastleggen!!
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #6 Gepost op: 27 december 2007, 20:24:49 »
Ik heb diverse keren via internet wat besteld, en alleen positieve ervaringen. Hebben toch telkens mijn het goeie doosje doorgeschoven.

Zal er dus niet zo snel langsgaan ;) blijft het misschien wel positief.

toch rot voor je Peter.

groetjes Eric
K10d | K5 | smc DA* 16-50 f2,8 | | smc DA 50-200 f4/5.6 | smc D FA 100 f2,8 macro | smc FA 50 f1.4 | smc DA* 300mm f4 sdm|Kenko 1.5X Pz-AF

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #5 Gepost op: 27 december 2007, 20:17:34 »
Ze zijn wel vreselijk goedkoop met een aantal zaken  :-/

Mijn ervaring is ook ....erg lange wachttijden. Ook al bel je van tevoren dat je iets komt ophalen. Maar goed dozenschuivers vind ik niet zo erg met bepaalde zaken. Het is soms een stuk goedkoper. Voor service kan je veelal dan niet goed terecht.


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

wimem

  • Gast
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2007, 18:51:13 »
Citaat


Bij dit soort dozenschuivers moet je je research helemaal zelf doen, maar als ze dan aangeven dat het op voorraad is......

greetz

of het nodige over de post laten sturen, duurt een dag maar scheelt jou enige uren ergenis.. ::)
En ja; kennis van zaken zal je tegenwoordig moeten betalen, dozenschuivers hoeven geen opleiding te hebben in het vakgebied.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: De service van Digitalstreet Beuningen
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2007, 17:11:39 »
Ik hoop dat het niet al te ver rijden was voor je, toch zonde van de tijd als het voor niets is.
Ik vraag mij af of de verkoper wel wist waar hij naar moest kijken in het magazijn. Waarschijnlijk niet en heeft ie maar "nee"verkocht.
Nu kun je je nieuwe 400mm aanwinst nog niet gebruiken, damn.

Ik ben ook één keer bij Digital Streets geweest, voor mijn FA 50mm 1.4 en mijn Flitser. Was inderdaad lang wachten (anderhalf uur) en dan een verkopertje treffen die van toeten noch blazen weet. Hij wist alleen iets van Nikon.....Bij de vorige klant (die twijfelde tussen een 40D en een 400d) verkocht ie ook al voornamelijk onzin.
Bij dit soort dozenschuivers moet je je research helemaal zelf doen, maar als ze dan aangeven dat het op voorraad is......

greetz