Auteur Topic: Nieuw hier  (gelezen 1159 keer)

Offline PeterN

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw hier
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2016, 21:51:50 »
Welkom op het forum Jan-Willem. De K-50 is inderdaad een erg mooie camera waarmee je heerlijk kunt experimenteren. De mogelijkheden van die camera zijn legio. Zelf heb ik het iets oudere broertje van de K-50, de K-30. de verschillen tussen beide camera's zijn niet erg groot en na die paar jaar dat ik de camera nu heb, ben ik nog lang niet uit geëxperimenteerd. Veel plezier hier op het forum en bij je experimenten.

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2016, 21:51:50 »

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2016, 22:25:08 »
Welkom op het forum.

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2016, 18:50:31 »
Hallo Jan Willem, welkom op het forum. We doen het hier allemaal op onze eigen manier, dat blijkt al uit het feit dat we met Pentax fotograferen  :lolk: Laat gerust eens zien wat je zoal maakt.

Henk

Offline mocca

• Super Pentaxian
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2016, 12:47:41 »
Welkom hier en veel plezier met je camera.

Maar of je woont in het westland, of je woont aan de waterweg. topografisch gezien kan niet allebij  :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P

Mara ik zal uitkijken naar een fotograaf met een K-50 in het westland aan de waterweg  ;D ;D

Offline ventaxian

• Pentaxian
  • **
  • Zie je wel!
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2016, 10:24:19 »
Hallo JW,

Welkom en veel plezier met de K-50. Vooral je eigen weg zoeken en laat maar eens wat werk zien. Altijd mooi om te zien wat andere Pentax-liefhebbers uitspoken. Groeten, Ron
Pentax K-1, K-3, K-01, 10 t/m 500 mm en een Q10

J.W.

• Gast
Nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2016, 10:03:03 »
Goedemorgen allemaal,
Ik ben Jan-Willem, uit bouwjaar 1974, wonen aan de Waterweg in het westland. Sinds een jaar begonnen met een Pentax K-50, om eens te kijken of een SLR iets voor mij is. Ik ben aan het experimenteren met lage sluitertijd fotograferen om wat ik altijd wat anders wil dan een ander doet, want wees vooral jezelf van die andere zijn er al genoeg.