Auteur Topic: Voorstellen: nieuw lid  (gelezen 1140 keer)

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Voorstellen: nieuw lid
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2015, 22:35:16 »
Welkom hier!

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2015, 22:35:16 »

Offline Kasuras

• Junior Member
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2015, 22:30:01 »
Hoi Peter, nee de lessen zijn bij de internationale studentenvereniging ISOW dus zij regelen in principe alles - al moet ik er natuurlijk voor zorgen dat mensen enthousiast worden/blijven dus regelmatige updates via facebook.

Offline PeterN

• Super Pentaxian*Ltd
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2015, 22:13:02 »
Welkom op het forum Nathan. Leuk om nog een forumlid in Wageningen te hebben. Hoe werf je trouwens studenten voor je fotografielessen, via de Resource?

Groet,  Peter

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2015, 18:39:44 »
Hallo Nathan, welkom op het forum. Ik zag je net al in andere topics voorbij komen, je zit er al lekker in. Ik ben best benieuwd naar je fotowerk, plaats gerust eens wat.

Gr. Henk

Offline Kasuras

• Junior Member
Voorstellen: nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2015, 16:17:43 »
Hey, ik ben Nathan uit Wageningen en gebruik nu al enige tijd Pentax.

Ik ben in 2010 begonnen met een Nikon D3000 die ik kocht tijdens een stage in Maleisië, later ge-upgrade naar een D7000. Dat allemaal weer verkocht voor de destijds nieuwe Fuji X-pro1 en toen uiteindelijk in de lente van vorig jaar overgestapt naar Pentax. Ik heb toen voor Pentax gekozen omdat het me het beste systeem leek zolang ik bij crop-factor DSLRs bleef: ik was niet onder de indruk van de wide-angle primes van beide systemen en Pentax bood de beste manier om (omgerekend) 24-200mm f/2.8 aan te schaffen dmv de 16-50 en 50-135 lenzen.

Mijn huidige gear:

Pentax K-5II
16-50 f/2.8
50-135 f/2.8
50/1.7 (oude manual focus nog van m'n vader geweest)
Verschillende flitsers, paraplu's, stands, reflectieschermen, etc.

Ik richt me vooral op 'mensenfotografie'. Tijdens mijn vorige studie heb ik veel kunnen reizen en toen veel reisfotografie gedaan, ik heb 2 bruiloften gefotografeerd en doe nu verschillende portretfoto's en groepsfoto's van besturen van studentenverenigingen als hobby. Daarnaast geef ik sinds kort les in fotografie aan internationale studenten wat ik ook erg leuk vind. Ik hoop een positieve contributie aan dit forum te kunnen zijn!