Auteur Topic: Nog een vertrekker  (gelezen 2558 keer)

Serpiente

• Gast
Re: Nog een vertrekker
« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2015, 18:25:43 »
Volgens mij begrijp je iets verkeerd. TS  heft z'n account op en denkt later "hè, ik heb geeneens gedag gezegd". Opent vervolgens  een nieuw account , enkel om gedag te zeggen,  en verwijdert daarna zelf het account weer. Who is to blame?  ::)
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik heb gemist waarom hij vertrokken is. Ik kon het ook niet vinden d.m.v. een zoekopdracht. Ik las alleen dat hij geen binding meer heeft met het forum. Dat HIJ daarom zijn account verwijderd heeft vind ik nogal drastisch. Berend was namelijk niet bepaald een passant.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2015, 18:25:43 »

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
« Reactie #14 Gepost op: 7 januari 2015, 12:13:52 »
Ik zie dat ik weer eens iets gemist heb. Ik moet ook toegeven dat ik niet meer zo veel binding heb met dit forum. Het account verwijderen is wel erg drastisch. Ik lees af en toe de kopjes en soms meer. Ik blijf hier voornamelijk voor de marktplaats van dit forum.
Volgens mij begrijp je iets verkeerd. TS  heft z'n account op en denkt later "hè, ik heb geeneens gedag gezegd". Opent vervolgens  een nieuw account , enkel om gedag te zeggen,  en verwijdert daarna zelf het account weer. Who is to blame?  ::)
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Serpiente

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 6 januari 2015, 16:20:40 »
Ik zie dat ik weer eens iets gemist heb. Ik moet ook toegeven dat ik niet meer zo veel binding heb met dit forum. Het account verwijderen is wel erg drastisch. Ik lees af en toe de kopjes en soms meer. Ik blijf hier voornamelijk voor de marktplaats van dit forum.

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #12 Gepost op: 9 december 2014, 18:51:14 »
Geen probleem Sander.   :surrender: :drinks:

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #11 Gepost op: 9 december 2014, 17:40:32 »
Duidelijk Kees, ik meende dat dat een actie was die hij zelf kon doen, dat verandert het wel enigszins, verder zal het wel zijn dat ik persoonlijk, gebaseerd op wat ik heb voorbij zien komen een beetje een rare nasmaak over heb gehouden aan wat zich t.a.v. Berend heeft afgespeeld,....

...maar dan moet ik gewoon beter tandenpoetsen misschien  :D en wég nasmaak, het blijft mensenwerk en we zijn soms vreemde wezens.

Groeten, Sander
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #10 Gepost op: 9 december 2014, 17:22:36 »
Ik volg het hier op dit forum af en toe helemaal niet meer, wat is de zin van deze mededeling in dit topic ? Het houdt er wel verband mee maar is meer een algemene mededeling, maak er dan een nieuw topic van, dit topic is gestart door iemand om nog even afscheid te nemen en dat wordt dan nu gekaapt om een algemene mededeling te doen over 'mensen die vertrekken' waarbij (dat is althans het gevoel dat ik hier nu bij krijg) Berend nog even op schoolmeesterachtige wijze de les wordt gelezen. :schaam:

Sander, als je je laat uitschrijven van dit forum doe je daar een verzoek voor. Dat is een actie. Dat gaat niet vanzelf.
Als je dan na 3 weken alleen even een account aanmaakt om gedag te zeggen en vervolgens weer weg bent had je dat ook op een andere manier kunnen doen. En Berend is niet de eerste die dat zo doet. Dus daarom gaf ik aan om voordat je je account oplaat heffen nog even goed na te denken. Daar is niets schoolmeesters aan. En het is ook geen kaping of een sneer naar de bijdrages van Berend.

Offline cire

• Super Pentaxian*Ltd
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
« Reactie #9 Gepost op: 9 december 2014, 15:49:06 »
Berend; het ga je goed. we volgen je via flickr
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #8 Gepost op: 9 december 2014, 14:17:21 »
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen..
Bedankt voor al je fijne bijdragen hier op het forum.

:police:

Je kunt nu je account weer stoppen, dat scheelt de beheerder een hoop werk...

JohnnieS

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2014, 13:23:29 »
Voor alles Geldt,er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Bedankt voor al je fijne bijdrage"s hier op het Forum.
Het ga je goed jongeman  :drinks:

Och ja, en spook-leden een maal per jaar alles opschonen die al een Jaar niet actief zijn.
mooie Cleanjob toch :D

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2014, 11:48:49 »
Berend, het ga je goed. Je fotowerk kom ik op Flickr wel tegen  ;)

Henk

Offline Alwin

• Super Pentaxian
  • Pentax rules!
« Reactie #5 Gepost op: 9 december 2014, 10:17:04 »
Ook van mijn kant bedank ik je voor je inzet en het ga je goed ...
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #4 Gepost op: 9 december 2014, 09:40:46 »
Als alle vertrekkers na het vertrek weer een account aanmaken om te zeggen dat ze vertrekken en dat ze "vergeten" waren voor het vertrek de reden van vertrek te melden en dan weer spijt krijgen dat ze zomaar zijn vertrokken, dan........ tja.

Dus overweeg je om te vertrekken: bedenk even voor je vertrekt of je nog afscheid wil nemen. Behalve dat we zo de nodige "spookleden" krijgen vind ik het ook de omgekeerde weg. Bezint eer ge begint!

Ik volg het hier op dit forum af en toe helemaal niet meer, wat is de zin van deze mededeling in dit topic ? Het houdt er wel verband mee maar is meer een algemene mededeling, maak er dan een nieuw topic van, dit topic is gestart door iemand om nog even afscheid te nemen en dat wordt dan nu gekaapt om een algemene mededeling te doen over 'mensen die vertrekken' waarbij (dat is althans het gevoel dat ik hier nu bij krijg) Berend nog even op schoolmeesterachtige wijze de les wordt gelezen. :schaam:

« Laatst bewerkt op: 9 december 2014, 12:36:23 door SanderKikkert »
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2014, 07:39:32 »
Als alle vertrekkers na het vertrek weer een account aanmaken om te zeggen dat ze vertrekken en dat ze "vergeten" waren voor het vertrek de reden van vertrek te melden en dan weer spijt krijgen dat ze zomaar zijn vertrokken, dan........ tja.

Dus overweeg je om te vertrekken: bedenk even voor je vertrekt of je nog afscheid wil nemen. Behalve dat we zo de nodige "spookleden" krijgen vind ik het ook de omgekeerde weg. Bezint eer ge begint!

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2014, 00:08:56 »
Het ga je goed Berend en bedankt voor het delen van een zee aan kennis alhier en ook voor menige interessante discussie, gegroet, Sander

bbwijdieks

• Gast
Nog een vertrekker
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 23:23:17 »
Hoi forumleden,

Ik heb mijn oude account een tijdje terug op slot gezet zonder afscheid te nemen achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik dit zo abrupt heb gedaan.
Vanavond heb ik toch besloten om het toch even officieel te melden aan 'de forumgebruikers'.

Want naast de vervelende dingen die ik hier meegemaakt heb zijn er hier ook een hoop mooie dingen ontstaan.
Ik wil diegenen die bereid waren om zinvolle kennis te delen uit het diepste van mijn hart bedanken.
En ik wens ieder forumlid, of het nu een optimist of pessimist is, de ontwikkeling toe die ik hier heb doorstaan.
Mijn flickr zal om de tijd nog eens geupdate worden:

https://www.flickr.com/photos/78377156@N07/

Tot ziens en anders vaarwel mijn tijd op dit forum is voorbij.
Ik vaar vanaf nu mijn eigen koers, het avontuur tegemoet!

Berend