Wow

Wat een hoop reacties en nog beter, wat een hoop mooie tips en gelukkig (althans deels..) ben ik niet de enige die
hier wel eens tegen aanloopt. (Op meerdere gebieden trouwens....)
Het is inderdaad misschien een combinatie van zaken in mijn geval en ook wel karakter van het beestje....
"Uitgekeken" zijn op m'n K-X en de geluiden over de nieuwe camera's zoals de K-30 en de misschien wel nieuwe K-5 vervanger en FF....
Misschien een beetje materialistisch in deze crisis tijden en misschien zou ik wel andere prioriteiten moeten hebben, maar ja...
Zoals Ron het inderdaad mooi verwoord "Op stap met nieuwe spullen kan helpen" het geeft weer dat "yes" gevoel.
En inderdaad toe zijn aan wat inspiratie van een vakantie, het weer, de tijd, even loslaten van het moeten, tijd nemen voor
leuke tripjes, etc.
Maar uiteindelijk moet het iets zijn wat plezier en lol moet geven in mijn geval, het is een hobby en geen werk

Dus maar even lekker laten begaan allemaal en dan komt het wel goed pour moi haha
Super bedankt voor al jullie leuke reacties en happy shooting dan maar pentaxianen (en andere uiteraard)