Auteur Topic: Wachten op mijn geld...  (gelezen 1519 keer)

kdj4

• Gast
Re:Wachten op mijn geld...
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2012, 22:49:09 »
Je kan je klacht ook hier eens voorleggen.

Net even gelezen, lees dat er een jonge wacht op €470 en als dat 8 weken gaat duren  >:(

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2012, 22:49:09 »

kdj4

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2012, 22:47:30 »
M`n vriendin heeft hetzelfde probleem, Kees. Niet leverbaar, order geannuleerd, wordt 3 dagen later gebeld voor een afspraak om het ding te leveren, order blijft ijskoud op geannuleerd staan, weer bellen, uw status wordt veranderd, status blijft weer een week gelijk, geld nog steeds niet terug...moet ik nog doorgaan?

Na mijn anulering kreeg ik ook nog een telefoontje van een koeriersbedrijf dat ze de iPad bij mij wilden afleveren, ik duidelijk maken dat ik de iPad al had afgezegt, zij wisten van niets.

Offline Emilio Santos

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
    • Emiel van Orsouw Natuurfotografie
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2012, 22:17:21 »
Je kan je klacht ook hier eens voorleggen.
| Pentax Optio WG-1 GPS Oranje | - | Emiel van Orsouw Natuurfotografie |

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Macroaddict
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2012, 22:00:28 »
M`n vriendin heeft hetzelfde probleem, Kees. Niet leverbaar, order geannuleerd, wordt 3 dagen later gebeld voor een afspraak om het ding te leveren, order blijft ijskoud op geannuleerd staan, weer bellen, uw status wordt veranderd, status blijft weer een week gelijk, geld nog steeds niet terug...moet ik nog doorgaan?

Ze heeft ze nu wel zover gekregen dat het ding nu op de site als niet leverbaar staat, dit was nadat ze gezegt heeft dat zij (VF) de boel bewust aan het misleiden waren en dat ze, als er niet heel snel iets gebeurde, ze een mailtje naar de consumentenbond zou sturen. Dit loopt hier al sinds 6 december...

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-

kdj4

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2012, 21:18:34 »
Ik ben ook in drachten geweest bij een vodafoon winkel maar voor de kerstdagen was de ipad 2 / 32GB alleen te krijgen in het wit.

Offline Johan

• Super Pentaxian
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2012, 21:14:22 »
Waarom ben je dan niet gewoon naar een winkel gegaan? Had je hem waarschijnlijk direct meegekregen. ;)  Ik heb mijn vodafone  abonnement ook opgezegd, vindt de prijzen aardig aan de dure kant voor mobiel internet. gebruik minimaal 1 gb in de maand.

grJohan

kdj4

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 16 januari 2012, 21:01:35 »

Dat idee heb ik er van, en hoe langer er zit tussen betalen en terugbetalen hoe meer geld Vodafone rentevrij 'te leen' heeft.

Zo dacht ik er ook over.

Hij vertelde mij ook dat uitbetalingen altijd om de 8 weken plaats zou vinden, dit bij elke annulering.

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Deel en leer, elke keer
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2012, 20:52:08 »
Helaas is het geen ongewoon beeld, hoe groter de organisatie, hoe meer logheid en traagheid.

Probleem zit hem in het feit dat je bijna nooit meer weet wie je gesproken hebt.
Je gelooft wat ze je vertellen en als je verhaal gaat halen weet je toch niet meer wie je gesproken hebt.
Omdat je een anoniem iemand spreekt, kan die ook niet meer worden aangesproken.
Dit bevordert niet dat mensen voorzichtig zijn met wat ze je beloven, de volgende mag het oplossen.

Als je dat zelf ook een paar keer meemaakt, ga je vanzelf mee doen in die cultuur.
Dat idee heb ik er van, en hoe langer er zit tussen betalen en terugbetalen hoe meer geld Vodafone rentevrij 'te leen' heeft.

Mochten hier mensen zijn die meer weten hoe het toegaat bij Vodafone, altijd interessant.

@Joop: Vodafone is helaas niet uniek, probeer bij KPN maar eens met dit soort zaken snel iets geregeld te krijgen....
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2012, 20:39:55 »
mmmmm.... Vodafoon.  Ken iemand die ook zeer grote problemen met Vodafoon had en dan is ze nog wel 83 jaar...  Ik blijf in ieder geval ver van hun vandaan.   ;)
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

kdj4

• Gast
Wachten op mijn geld...
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2012, 20:35:00 »
Op 12 december bestelde ik online bij Vodafoon de ipad 2.
Ik nam er een tweejarig abonnement bij en ik moest €139 bij betalen.
Binnen 24 uur zou ik bericht terug krijgen wanneer ze de bestelling af zouden leveren.
Na 3 dagen nog niets gehoord dus ik maar even bellen, je wilt het niet geloven maar ik heb toen 43 minuten in de wacht gestaan.
Ze konden mij vertellen dat het voor de kerstdagen zo druk was en dat de ipad 2 even niet meer op voorraad was.
In die zelfde week hoorde ik ook dat de ipad 3 op komst was dus ik heb gevraagd om mijn bestelling van de ipad 2 te annuleren, dit was geen probleem.
Dus op 15 december in alles annuleren en mij werd verteld dat ik de €139 over 2 a 3 weken op mijn rekening zou krijgen.
We zijn vandaag een maand verder maar nog geen €139 op mijn rekeningen, dus vanmiddag maar even bellen, en ja hoor 28 minuten aan de lijn  :evil:  :evil: :evil:

De man aan de andere kant vertelde mij dat het altijd 8 weken duurde voor het geld op de rekening zou staan, ik vertelde hem nog dat zijn collega het over 2 a 3 weken had, hij zij standaard is het altijd 8 weken.

Goed hij kan er ook niets aan doen, en ik kan echt wel zonder die €139 maar ik vind 8 weken wel extreem lang.
Toen ik de €139 had overgemaakt met ideal was ik binnen 2 sec klaar  :D

Zo dit wou ik toch even kwijt  :'(  ;)