Op 12 december bestelde ik online bij Vodafoon de ipad 2.
Ik nam er een tweejarig abonnement bij en ik moest €139 bij betalen.
Binnen 24 uur zou ik bericht terug krijgen wanneer ze de bestelling af zouden leveren.
Na 3 dagen nog niets gehoord dus ik maar even bellen, je wilt het niet geloven maar ik heb toen 43 minuten in de wacht gestaan.
Ze konden mij vertellen dat het voor de kerstdagen zo druk was en dat de ipad 2 even niet meer op voorraad was.
In die zelfde week hoorde ik ook dat de ipad 3 op komst was dus ik heb gevraagd om mijn bestelling van de ipad 2 te annuleren, dit was geen probleem.
Dus op 15 december in alles annuleren en mij werd verteld dat ik de €139 over 2 a 3 weken op mijn rekening zou krijgen.
We zijn vandaag een maand verder maar nog geen €139 op mijn rekeningen, dus vanmiddag maar even bellen, en ja hoor 28 minuten aan de lijn :evil: :evil: :evil:
De man aan de andere kant vertelde mij dat het altijd 8 weken duurde voor het geld op de rekening zou staan, ik vertelde hem nog dat zijn collega het over 2 a 3 weken had, hij zij standaard is het altijd 8 weken.
Goed hij kan er ook niets aan doen, en ik kan echt wel zonder die €139 maar ik vind 8 weken wel extreem lang.
Toen ik de €139 had overgemaakt met ideal was ik binnen 2 sec klaar

Zo dit wou ik toch even kwijt