Ik ga binnenkort op citytrip naar Londen.
Welke plaatsen vinden jullie de moeite om te bezoeken en welke moet je absoluut mijden.
Graag jullie ervaringen.
Nou alles is mooi mits je in redelijk in het centrum blijft, daarbuiten is het een oude troep, ben net dit weekend terug gekomen van 5 dagen Londen, op zaterdag avond na 12:00 moet je het centrum mijden dan loop je de kans in een puinhoop van "dronken dropjes" te recht te komen, en dan vooral de dronken vrouwen en meiden dat is niet om aan te zien.
Verder tja waar liggen je interesses bij cultuur of shopping, ik heb er een mix van gemaakt, maar wat zeker
niet de moeite en het geld waard is om een boottocht op de Theems te maken, wij hebben het wel gedaan maar zonde van het geld, hij vaart (veel te snel lijkt wel een speedboot) overal langs en er wordt niets aan uitleg gegeven je gaat aan board en om de 500 metet legt hij aan om mensen op te pikken of uit te laten., het enige wat je te horen krijgt is de safety instructies verder niets. nee absoluut geen aanrader.
Voor shopping is in Oxfors street een aanraders alle grote warehuizen zijn daar en op dit moment brand daar de Kerst verlichting al. en bezoek vooral het warenhuis met de naam Primarkt echt een aanraders erg goedkoop ik heb nog nooit zoveel kass's bij elkaar gezien.
The Londen Eye (reuzenrad) zou een aanraders zijn mits er geen wachttijden waren, wij hebben het geprobeerd maar er was ruim 2 uur wachttijd.
En als het donker is in de buurt ban de Tower Bidge is het heel mooi langs de Theems
Wat wel echt leuk is om overdag naar de Camden Markets te gaan je weet niet wat je ziet, wel erg gezellig, 's avonds zou ik mij niet zo op mijn plaats voelen vermoed ik.
Je zou als je tijd hebt Bus 15 kunnen nemen die gaat langs bijna alle bezienswaardigheden in het Centrum, en dan kun je hop on hop off . als je een Oyster visitor card hebt.
Wat het eten betreft ga bijtijds op zoek, als je na 19:00 uur komt moet je vaak bij de populaire gelegenheden buiten in de rij staan om ergens binnen te komen om te kunnen eten, en dat is bij wat slechter weer geen pretje.
Gr Peter Staal