Leuk topic!
Maar ik ben civieltechnisch ingenieur, en heb 5 jaar bij een ingenieursbureau gewerkt, vervolgens 4 jaar bij bij een adviesbureau en nu ben ik sinds ruim een half jaar werkzaam in de aannemerij (VolkerWessels). Ik houd me vooral bezig met de aansturing en beheersing van grote infra-projecten zoals op dit moment een project bij Den Bosch de verlegging van de Zuid-Willemsvaart. (www.willemsunie.nl, ook even reclame).
Groeten,
J@@P
Die komt zo ongeveer in mijn achtertuin te liggen. (knp.Hintham)
2 bekenden hebben hun huis hiervoor moeten verkopen, de 3e heeft 20 mtr van zijn tuin moeten afstaan.
Nu weer ontopic:
Dienstplicht hoefde niet lichting 1965.
Na de LTS allerlei avondopleidingen gedaan oa fotolasser (Mig/Mag en vlamboog) en werkzaam bij GRASSO in Den Bosch.
Daarna " uitgeleend" aan een koeltechnisch/luchtbehandelings bedrijf en daar blijven hangen voor 20 jaar (FRi-Jado / DELAIR Etten-Leur en hiervoor veel in diverse Europese landen geweest) en ook hier de benodigde papieren gehaald vanaf onderaan: Koeltechniek A/B/C, en vervolgens de werkvoorbereiding op, na 2 jaar "gillend" weggelopen, kon er niet tegen, ik wilde weer met de handjes werken.
Na 20 jaar en 3 reorganisaties later, was dan ook ik aan de beurt, en ik kon uitkijken naar ander werk bij de 4e reorganisatie.
Nog voordat ik daadwerkelijk buiten lag, een andere baan gevonden(en de zeer hoge onkostenvergoeding dus in de zak kon houden), en daar werk ik nu alweer zo'n 5 jaar, ditmaal in Nuenen lekker "rustig" in een werkplaats. (ECR-Nederland), dit is een koeltechnische groothandel, met een kleine unitbouw werkplaats. Hier maken ze prefab units voor andere koeltechnische bedrijven.
http://www.ecr-nederland.nl/bedrijf.phpHier sta ik op een zeer onduidelijke foto te werken (Canon hè

)
Vervolgens voor de hobby, alle mogelijke opleidingen en workshops gevolgd de laatste 15 jaar op het gebied van honden.(Kynotrian/Gaus, van Hall enz), en ik zou mijzelf kynologisch gedragstherapeut mogen noemen obv de opleidingen, maar ik doe dit niet, omdat in mijn ogen net het laatste papiertje hiervoor ontbreekt.
Hierdoor geef ik dan ook alweer 15 jaar les op een hondenvereniging, en heb inmiddels al veel instructeurs en opvoedkundige stromingen mee gemaakt.