Ik ben Gerrit Preuter.
In het dagelijks leven verdien ik de kost als elektro mechanisch ontwerper bij ASML.
De hobby voor fotografie is tijdens mijn studenten tijd ontstaan. Toen ook mijn eerste Cosina met Pentax bajonet gekocht. Deze na een jaar ingeruild voor een Pentax ME-super. En toen altijd het merk trouw gebleven tot 2 jaar geleden. Toen heb ik een digitale 2e hands Fuji camere gekocht van een collega op het werk. Wat een ervaring. In die hele tijd de analoge Pentax niet meer aangeraakt. Ook de lenzen bleven in de kast liggen. Dat deed toch wel een beetje zeer.
Wat was ik dan ook blij toen ik ineens een test van de van de Pentax K100D super zag. Dit zag er goed uit. Betaalbaar en alle mogelijkheden die ik zocht. Ik heb ondertussen aardig wat proef foto's gemaakt. Dit is volgens mij een camera die niet mee doet met megapixel gekte van het moment maar gewoon goed werkt.
Ik bezoek nu regelmatig dit forum en hoop naast mijn andere hobby (AnnaTEFka), mijn gezin en mijn vrijwilligers werk ook weer wat meer tijd aan de fotografie te kunnen besteden.
--
Groetjes Gerrit Preuter
===================================================
Bezoek ook eens mijn website over oude (Massey) Ferguson tractoren
Please visit my website about old (Massey) Ferguson tractors
http://www.annatefka.com