Hallo,
Mijn naam is Marisha (sterk begin

) Ik studeer nog (reclame opleiding) Â en ben woonachtig in Leeuwarden. Door mijn opleiding ben ik een paar jaar geleden in aanraking gekomen met fotografie. Van begin af aan geweldig van genoten (vooral van het werken in de doka helaas kan dat nu niet meer). Mijn aller aller aller eerste spiegel reflex is een Pentax uit begin jaren tachtig denk ik. Super camera. Op zoek naar een digitale spiegel bleef toch dat Pentax gevoel hangen. Vandaar dat ik een paar weken geleden een K10D heb gekocht. Ik ben nog echt een beginner maar dat mag de pret niet drukken.
De dingen die mij het meest aanspreken om te fotograferen zijn kleine scènes die ik zelf heb bedacht. Iets wat lekker afwijkt van de norm. Daarnaast ben ik momenteel geregeld aan het experimenteren met modellen en portret fotografie. Ook vind ik het heerlijk om 's avonds laat met mijn camera op pad te gaan en lekker uit te proberen wat er nou eigenlijk allemaal mogelijk is 's nachts.
Ik hoop hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en anders kan je het natuurlijk altijd vragen. Hopelijk kan ik hier heel veel leren en ook regelmatig even een vraagje stelen.
Groetjes, Marisha Â
(P.s. mijn naam is een uitspraak van mijn zusje van 7, jij wil later toch fotogravin worden? )