Hallo,
na vele, vele jaren weer begonnen aan SLR fotografie.
Eerste camera : Oude camera van mijn oudste broer met knalharde leren houder. Fantastische foto's als 10-jarige gemaakt, al zeg ik het zelf. Foto´s zijn er nog steeds. Daarna Praktica Super TL, van een andere broer gekregen. De dia's die ik er nog van heb zijn aan het verpoederen helaas. Tussendoor een opvolger Pentax P30n, Pentax nog wat , Minolta 7000 volgens mij extra vivitar lens (welke weet ik niet meer, in ieder geval is dit laatste thuis gestolen), Een paar jaar niets...,Minolta nog één, daarna een gekke konica 2,1 MP compact, Minolta Z1 (met extra flitser), Sony DSC-H2 (AF naar de knoppen, want daar zat het probleem in), nu een Pentax K100D Super met 18-55 SMC DA. Vandaag een Sigma 70-300 APO DG Macro F4-5.6 gekocht. Prima lens, alleen moet deze wel terug. Speling op de vatting, waardoor AF niet direct werkt, pas na heen en weer schuiven.
Ik ben nu een beetje op dreef, de kennis komt weer bovendrijven. Heb gemerkt dat ik twee verhuisdozen vol met foto´s, rolletjes en CD´s heb. Binnenkort zien jullie de plaatjes.