Hoi,
Bedankt iedereen.
In mij pagina op Flickr kunnen jullie al een beetje zien wat ik graag fotografeer, maar ben nog steeds aan het leren.
We leren elke dag.
Monibro,
Bedankt! Mij collectie Pentax moet ik nog opruimen, ik heb best veel spullen al, als ik klaar bent zal ik hier een link posten.
Brazilië is een mooi een grote land daar kunt u eeuwen fotograferen zonder te vervellen, dat is zeker en de mensen zijn meestaal heel aardig en vriendelijk. In mij Flickr heb ik daar een paar foto's van mij vakantie, ben 10 dagen geleden terug gekomen en was heel leuk, jammer kort.
Jou schildpadden zijn zeker dan mooi,

Vulcan!
Hmmm spreek je Portuguees?
Waarom ik naar Pentax wil gaan?
Eerst vind ik de naam mooi

.
Daarna, vind ik makkelijk te bedienen, vibratie reductie in de body en de lenzen zijn minder duur dan de concurrenten.
Ik ben geen professionele, dan Pentax zal genoeg voor mij zijn.
Ik vind leuk mensen en gebouwen fotograferen en de lenzen die ze aanbieden zijn genoeg voor mij.

Ik moet alleen nog ze kopen. Maar dat komt nog.
En wie weet ze binnenkort een professionele camera in de markt brengen.
Ik heb ergens gelezen dat misschien komt een 645 digital, dat zal leuk zijn, ik heb net in Brazilië een Pentax 645n met drie lenzen omgeruild met mij Nikon D50 en nog wat spullen, Als de digital komt misschien kan ik mij lenzen ook daar gebruiken, hoop ik.
Ik heb nu een Samsung GX10, maar heb spijt dat ik niet de Pentax K10D niet gekocht heb, want die moet ik straks toch kopen voor mij collectie, maar ik ga nog wachten tot ze goedkoop wordt.
Nikon vind ik best goed makkelijke te bedienen maar vind de lenzen te duur.
Canon vond ik niet zo makkelijk te bedienen en de lenzen zijn ook een beetje duur.
Hoop dat ik je een antwoord gave.
Wllm!
Bedankt.
Ik koop vaak via de internet en heb al een paar dingen van Marktplaats gekocht, maar nu heb ik al bijna alles wat ze daar aanbied. Maar ik kijk elke dag daar.
Hier op de forum heb ik al een paar dingen gezien dat ze verkopen, ga ik zeker ook hier handelen.
Groetjes