Even voorstellen:
Mijn echte naam is Martin, ik ben 41 jaar en al een aantal jaren sluimerend geïnteresseerd in fotografie. Na wat uitprobeerseltjes met compacte camera's (Canon IXUS 50 ÂÂ

) blijft de uitdaging trekken om met het echte werk aan de slag te gaan en dus een digitale spiegelreflex aan te schaffen. In eerste instantie als vrijetijdsbesteding, creativiteit is mijn belangrijkste drijfveer,  en wie weet wat er meer uit te halen valt ...
Na het nodige speurwerk ben in de laatste weken op Pentax uitgekomen en met name de K10D. Al veel reviews gelezen en daarnaast natuurlijk ook dit forum tegengekomen.
Wat direct opvalt is jullie enthousiasme voor fotografie, kundigheid en behulpzaamheid. Kortom een sociaal clubje pentaxianen waar je je als geinteresseerd lezer graag bij aansluit.
Zoals gezegd mijn definitieve keuze moet ik nog maken. De K10D zal het wel worden, qua objectieven twijfel ik nog. Zeker daar ik nog niet exact weet waar mijn (hopelijk) fotografische kwaliteiten liggen.
Ik hoop hier de nodige contacten te leggen, ervaringen te delen en vooral door vallen en opstaan veel te leren

.
Groet,
Martin