Hoi hoi,
Omdat ik vrij binnekort een Pentax wil gaan kopen, ben ik me eens flink gaan inlezen op internet en kwam ik ineens hier terecht (andersom eigenlijk, maar dat doet er nu niet toe). Ik heb al even wat rond zitten neuzen hier en het forum is goed bevonden, dus ik heb me geregistreerd.
Nou hier ben ik dan. M'n echte naam is Pieter, ik woon in Leiden en in m'n vrije tijd speel ik al bijna 11 jaar  cello. Verder ben ik lid van de NJN, een hippe natuurvereniging, dus ik kom nog wel eens buiten

Al toen ik best jong was vond ik fotografie wel spannend, daarom kreeg ik voor m'n 8ste verjaardag een lief analoog cameraatje waar ik enthousiast vakantiekiekjes mee heb geschoten. Na een aantal jaar wilde ik eigenlijk wel eens digitaal gaan, maar daar is het nooit van gekomen. Sinds m'n vader ineens een hybridecamera kocht, heb ik weer wat vaker gefotografeerd, en afgelopen jaar eindelijk een knoop doorgehakt: ik wilde een digitaal hebben. Ik wist eigenlijk nog geen moer van fotografie, dus ik heb afgelopen maanden enorm veel gelezen en gewogen, en ben uiteindelijk tot een soort van besluit gekomen. En weet je wat ik laatst weer vond? Precies, m'n oude compactje! Over een paar weken wil ik een K10D kopen, maar voor die tijd ga ik mooi nog een rolletje volschieten op m'n analoog.
Nou, dat is wat langer uitgevallen dan ik had gepland. Als je geen zin hebt om het allemaal te lezen had je ook hier verder kunnen gaan, maar nou hoef je, straks als ik beroemd fotograaf ben, in ieder geval m'n autobiografie niet meer te lezen

Welterusten!