Auteur Topic: Ciao, tutti  (gelezen 4462 keer)

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: Ciao, tutti
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2008, 19:29:36 »
Buona sera Willem,
Come sta? Bene? Io parlo solo un poco Italiano.

Zo dat was het beetje Italiaans dat ik ken.
Welkom op dit forum, we worden zowaar een internationaal forum op deze manier.

Welkom en laat gauw mooie foto's zien van het prachtige Italie.

Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Ciao, tutti
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2008, 19:29:36 »

Offline wllm

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
Ciao, tutti
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2008, 19:08:22 »
Mijn naam is Willem, en woon sinds februari 2007 in Monastero Bormida (AT) in de regio Piemonte, Noord-west Italië. Wij zijn hier een Bed & Breakfast gestart o.a. omdat we het toch wel "stressie" Nederland een beetje zat waren. Als je meer wilt weten hierover kijk dan op: http://www.casaelena.org. Maar dit is het Pentax-forum en de reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik vandaag m'n K10D + kitobjectieven, 18-55 en 50-200 heb binnen gekregen. En wil graag ervaringen, meningen en foto's uitwisselen met jullie. M'n vorige camera was een FujiFilm Finepix 4900 Zoom, een fijne camera, maar ja, die vertraging met afdrukken. We hebben sinds zo'n 3,5 maand ook een hond, een kruising tussen een zwarte Belgische herder en een Border Collie, de dan begrijp je natuurlijk wel die blijft geen 2 tellen stilzitten. Al met al tijd voor een nieuwe camera. En natuurlijk ook om onze omgeving zo mooi mogelijk vast te leggen voor promotie op de website.