Hoi Allemaal,
Ben al jaren bezig met de foto hobby en ben niet echt merken gek Â

. Heb er diverse gehad waaronder analoog Pentax maar ook Canon. Toen het digitale tijdperk begon vrijwel direct overgestapt op digitale fotografie met een P&S en later naar DSLR waaronder Canon.
Mijn hobby bestaat uit het houden van discusvissen en doe / deed veel aan aquarium fotografie.
Ben sinds begin december vorig jaar in het bezit van de Pentax K10D Â

en deze bevalt mij prima.
Tot op heden heb ik nog elke lens die ik wilde hebben kunnen kopen. Ik fotografeer niet graag alleen en ga het liefste op stap met iemand zo leer je ook nog eens van elkaar en als je in schuilhutjes of auto  zit is het ook nog gezelliger ook ondanks dat je in een schuilhut toch wel stil moet zijn

!
Mijn voorkeur fotografie gaat uit naar vogels. Hiervoor gebruik ik sinds kort een Sigma EX APO 500mm F/4.5 van sigma en daarvoor de Pentax SMC A * 600mm F/5.6. Tevens ben ik erg blij met mijn F * 300mm F/4.5. De Pentax A 400mm heb ik maar weg gedaan aangezien die niet meer werd gebruikt.
Tevens is macro fotografie ook erg leuk, maar dat was wel wenen voor mij. Na gebruik van mijn 1e macro lens wilde ik hem eigenlijk verkopen, maar iemand vertelde mij dat ik er beter eerst een weekje mee kon wachten. Ik zou nu man Voightlander APO 125mm F/2.5 lens niet meer kwijt willen!
Zo dat was het. Hieronder 1 van mijn (voor mij) mooiste foto's die ik gemaakt heb!
mvgr Walter