Auteur Topic: Enne, nog een lid...  (gelezen 2136 keer)

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
Re: Enne, nog een lid...
« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2007, 23:12:52 »
Welkom Raymond! Spannende tijden voor jou en je vrouw! Ga maar lekker met je K110D oefenen, zodat je ons straks kan trakteren op prachtige babyfoto's!  :)
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2007, 23:12:52 »

koor

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 21 oktober 2007, 15:35:30 »
Welkom Raymond en gefeliciteerd ! Spannende tijden breken aan!
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2007, 15:36:05 door koor »

lreyns

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 20 oktober 2007, 22:11:59 »
Welkom op ons forum Raymond.

En inderdaad we proberen elkaar hier goede, leerzame en opbouwende kritieken te geven en dat doen we natuurlijk op een fatsoenlijke manier.
Naar elkaars foto's kijken en goed luisteren wat anderen er van vinden en daar je voordeel mee doen.

En Raymond, van harte gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap. (ook de moeder proficiat natuurlijk)

Groeten, Lucien

Raymond

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 20 oktober 2007, 21:57:17 »
Das nu precies wat ik bedoelde... :)
Enne, Hoeke39, spannend he?! Ook van harte en veel succes met het komende vaderschap...

groetjes en allen nog een zeer goed weekend...

Raymond

Offline Johan

• Super Pentaxian
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2007, 17:14:50 »
Hoi Raymond, welkom op het oh zo gezelligste forum! :)
veel lees en schrijf pelzier hier! :)

Offline hoeke39

• Senior Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2007, 16:58:53 »
Ook welkom Raymond

Citaat
Om maar met de deur in huis te vallen, ik kwam vandaag voor het eerst op deze site en heb me verbaasd over de vriendelijke kritieken en opmerkingen die de verschillende leden naar elkaar maken... dat heb ik weleens anders gezien!!
We hopen het ook zo te houden :)

Citaat
By the way, ik en mijn vrouw zijn in blijde verwachting (7 maanden) dus die camera gaat de komende periode zeker van pas komen!!!

Ook van harte,  8-)
Ik wordt de eerste week van november "vader" ;)

Als je altijd blijft doen, wat je altijd hebt gedaan, zal je krijgen, wat je altijd heb gekregen!                                ______________________________

Offline Hen

• Super Pentaxian*Ltd
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
« Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2007, 11:49:00 »
Van harte welkom en gefeliciteerd!
Het worden drukke tijden.....vader & fotograaf worden  ;)

Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Offline vvo

• Super Pentaxian*Ltd
  • voormalig K10D eigenaar
« Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2007, 10:37:42 »
Hallo Raymond,
Welkom, op dit inderdaad, erg leuke forum.
Ook gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Spannende tijden die je mooi kunt vastleggen met je camera.
Succes.

Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2007, 09:30:30 »
Als ik je een tip mag geven: oefen vast even in je slaapkamer met belichting ed voor als de grote dag komt. Zou zonde zijn als je met over/onder belichte foto's kwam te zitten of alles kapot flitste.
Bij mij was het zo (toen een compact) dat ik express van te voren een nieuwe batterij had gekocht. Toestel klaargelegd voor de grote dag... maakt de nieuwe batterije het toestel kapot! Weg geboorte foto's :-( en één ding is zeker: die kan je niet nog een keer maken...
Er zijn ook boeken te koop met hele leuke voorbeelden en suggesties. Probeer ook een keer het bezoek aan de verloskundige te fotograferen! (went die er ook vast aan...)
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline Martijn

• Super Pentaxian
  • Imagine a world with only Pentax!
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2007, 08:11:25 »
Raymond,
Ik zal je dan maar gelijk twee keer feliciteren ten eerste met de verwachting van een baby,
en ten tweede gefliciterd met de aankoop van je k110d!
Hoop dat je net zoveel als ik kan leren op dit forum, laat gauw is wat foto's zien ;)

GR>martijn(eindelijk vakantie 8-) 8-))

ps. Ook gefeliciterd met het vinden van dit forum ;D
Pentax K100D Super - DA 18-55 AL - Sigma APO DG Macro 70-300 - Panagor 90 Auto Macro - A 50 1:1.4 - A 28 1:2.8 - Sigma 170-500 - Setje triggers -accesoires

www.flickr.com/photos/martijnbraat/

Raymond

• Gast
Enne, nog een lid...
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2007, 23:24:53 »
Om maar met de deur in huis te vallen, ik kwam vandaag voor het eerst op deze site en heb me verbaasd over de vriendelijke kritieken en opmerkingen die de verschillende leden naar elkaar maken... dat heb ik weleens anders gezien!

Mijn naam is Raymond, ben 32 jaar en sinds eind maart de trotse bezitter van een K110D na een onweerstaanbare aanbieding van de Makro...

Omdat wij dit jaar op vakantie gingen naar de Verenigde Staten vond ik dat een goede camera niet mocht ontbreken. Mijn ouders, of eigenlijk moeder, heeft zolang ik mij kan herinneren gefotografeerd met een Nikon analoge slr (Nikkormat) en maakte er de mooiste plaatjes mee.

Na een aantal jaren gebruik te hebben gemaakt van een compact camera vond ik nu de tijd wel rijp...
Ik ben qua slr fotografie nog zo groen als gras dus ik heb mij voor het komende jaar ingeschreven voor een fotografie cursus. Ik zal ook vaak dit forum bezoeken, er is veel nuttige informatie te vinden en met alle informatie op het internet zie ik soms door de bomen het bos niet meer...
Ook zal ik snel wat foto's uploaden, ik ben benieuwd wat de kritieken zullen zijn, is de makkelijkste manier om te verbeteren!

By the way, ik en mijn vrouw zijn in blijde verwachting (7 maanden) dus die camera gaat de komende periode zeker van pas komen!!

groetjes van Raymond!
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2007, 23:26:24 door Raymond »