Ik denk dat ik daar wel mee instem.. die eneloops zullen meer gebruikt worden (net een 2e 360fgz gehaald).Het prijsverschil is alleen nog een twistpuntje Ik ga wel die connector halen zodat je de geheugenkaart er gelijk in kan zetten en niet via itunes hoeft te rommelen..
De ipad is hier echt een hebbeding gebleken, mijn vrouw gebruikt toch liever haar laptop.. ik gebruik hem in bed wel eens voor potje schaken.
Naar ik begrepen heb is de Archos 101 vanaf 23 november in Nederland verkrijgbaar (o.a. bij Conrad, maar dan wel in de 16GB-uitvoering van € 350,-).Jan.
Ik heb contact gehad met eye fi en die melden dat de Pentax K10D en 20D niet ondersteunt wordt.
Klopt ik werk zo inderdaad met portret fotografie, je hebt er inderdaad een eye fi kaart , wifimoden ( mifi of hueawei) en een camera voor nodig.Het model kan de foto direct op de Ipad bekijken,werkt geweldig.
Die archos is trouwens ook leuk hoor, en met 300 euro gewoon betaalbaar.. die gaat er ook wel komen
Ik vind het een prachtig ding.. zat zelf serieus over de aanschaf na te denken maar toch wat nadelen (die hier al genoemd zijn), dus een nieuwe laptop gekocht en de oude naar mijn dochter..maar ik blijf het mooi vinden..