Nou Bob,................. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.Bij "de Kinderdijk" is er nog sprake van menselijke maat, zodra je over windmolens praat met een ashoogte van 84 meter, komt nog 20 mtr wiek bij, Â praat je toch over iets anders.Lucien
Grappig, zou er tegen kinderdijk ook geprotesteerd zijn? Is nu een attractie. De geluidsoverlast van een windmolen in je achtertuin lijkt me valide. Gezichtsvervuiling, nahh. Ik zie liever windmolens dan smog of andere vervuiling van energie centrales. Just my 2 cents.Groeten, Bob
Dank je wel Koor.Er was niet alleen felle zon maar ook nog eens een "redelijke stijve bries".
Ahaaaa, Lucienquichot!In jouw herkennen we assertiveling die er gelukkig nog is om ons natuurlijk erfgoed te bewaken! Je weet, ik had je al windmolenhoog zitten, maar nu weet ik het zeker! Bij deze een erratum:Vecht maar dóór!!Groet,Wytze
Akelig mooie foto's, Lucien. Doe mij maar een pondje van foto 1. Geweldig. Even toch nog een kleine tip:Nóóit tegen vechten! Wytze
Hele mooie serie met prachtige lucht!Moeilijk om wit in de felle zon mooi te krijgen!1 en 3 vind ik fraai!
Voor mij ook 1 & 3 Lucien.Heb jij ook een Sigma 10-20, of de Pentax groothoek?