Auteur Topic: Brandweerwagen met OGS  (gelezen 913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Brandweerwagen met OGS
« Reactie #5 Gepost op: 9 maart 2008, 18:49:44 »
Citaat
Zoals ik al verteld heb in het topic waar ik me zelf voorstelde, maak ik foto's van met name de brandweer. Vanmorgen was er een melding en heb ik een foto gemaakt van de brandweerwagen die voorbij kwam rijden met OGS (optische en geluidssignalen). Ik hoor graag wat reacties. Dat de foto er zo uit kwam te zien, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. het kan altijd veel beter, dat weet ik. Alle reacties zijn welkom!



De snelheid hoort bij deze foto! Maar.. ik zou graag het snelheids effect op de wagen hebben en de bomen stil/scherp. Ben hier zelf absoluut geen held in, maar er zijn vast mensen die hier meer ervaring mee hebben...

Ik vind brandweer foto's wel leuk, keep them coming!
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2008, 18:50:15 door Harry »
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Brandweerwagen met OGS
« Reactie #5 Gepost op: 9 maart 2008, 18:49:44 »

Ruud

  • Gast
Re: Brandweerwagen met OGS
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2008, 11:31:49 »
Mooie foto, zeker voor een eerste! Het gevoel van snelheid komt bijna dwingend uit de foto naar voren. Het gemis aan scherpte vind ik hier helemaal niet hinderlijk, integendeel haast. (haast!)

MiKo

  • Gast
Re: Brandweerwagen met OGS
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2008, 09:58:00 »
Citaat
Wat ik zo boeiende vind aan deze foto is het gevoel dat je krijgt van de snelheid waarmee de brandweerauto rijdt zo duidelijk naar voren komt, mooi plaatje dus. Wat wel jammer is, is dat de er verschil in scherpte is tussen de voorkant van de wagen en de achterkant.

Ja, deze wagen had er de snelheid goed inzitten. Was op weg naar een woningbrand. Maar wat betreft de scherpte ben ik het helemaal met je eens. Dat is inderdaad jammer.

Slipstream

  • Gast
Re: Brandweerwagen met OGS
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2008, 09:50:25 »
Wat ik zo boeiende vind aan deze foto is het gevoel dat je krijgt van de snelheid waarmee de brandweerauto rijdt zo duidelijk naar voren komt, mooi plaatje dus. Wat wel jammer is, is dat de er verschil in scherpte is tussen de voorkant van de wagen en de achterkant.

MiKo

  • Gast
Brandweerwagen met OGS
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2008, 09:44:23 »
Zoals ik al verteld heb in het topic waar ik me zelf voorstelde, maak ik foto's van met name de brandweer. Vanmorgen was er een melding en heb ik een foto gemaakt van de brandweerwagen die voorbij kwam rijden met OGS (optische en geluidssignalen). Ik hoor graag wat reacties. Dat de foto er zo uit kwam te zien, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. het kan altijd veel beter, dat weet ik. Alle reacties zijn welkom!


« Laatst bewerkt op: 5 maart 2008, 09:58:24 door MiKo »