Auteur Topic: The Old Days  (gelezen 3616 keer)

Sandra

• Gast
Re: The Old Days
« Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2009, 10:52:55 »
Ja erg hè die lantaarn ... De zon scheen heel fel die dag. Er was geen andere locatie en ik had maar een uur ongeveer omdat de meiden na de fotosessie nog wat in de stad op het programma hadden staan. Dit stukje muur tussen de klapdeuren was eigenlijk het beste .. maar die lantaarn ja .. sommigen staan er inderdaad pal voor ;)

Zo leer je iedere sessie weer wat meer .. ik heb nu een bruiloft van mijn nicht over twee weken. Misschien gaan we de avond van te voren al wat foto's maken in haar jurk ... Ik zou zo graag een softbox of paraplu willen hebben om te fotograferen bij zonsondergang ..

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2009, 10:52:55 »

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2009, 07:22:28 »
Citaat
Bedankt Lucien & Bob..

@ Bob; ik zou hier graag in verder willen gaan,  ook wat professioneler, zou toch mooi zijn als ik deze zou kunnen verkopen (ik heb er namelijk veel meer, alleen te veel om op mijn website te zetten).

Ik vind overigens portret of op locatie portretten ook erg leuk. Je leert er ontzettend veel van. In juli heb ik mijn tweede bruidsreportage en onlangs een groep leuke meiden na een Make Up workshop gefotografeerd.  Dat is een hele leuke shoot geworden, waar ik hele enthousiaste reacties op heb gehad (en uiteraard voor mezelf toch weer leerpuntjes uit heb getrokken).

Foto's staan hier: www.svoogt.nl/bachelorette

Leuke vrij gezellige meidenparty, maar wil je nooit meer een lantaarn uit hun hoofd laten groeien :)

Nee hoor, zitten echt leuke platen tussen. Nog even en we lezen in de krant "De beroepsfotografe mevrouw Voogt is ooit begonnen met het publiceren van foto's op het pentaxforum."
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Sandra

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 20 juni 2009, 13:45:24 »
Bedankt Lucien & Bob..

@ Bob; ik zou hier graag in verder willen gaan,  ook wat professioneler, zou toch mooi zijn als ik deze zou kunnen verkopen (ik heb er namelijk veel meer, alleen te veel om op mijn website te zetten).

Ik vind overigens portret of op locatie portretten ook erg leuk. Je leert er ontzettend veel van. In juli heb ik mijn tweede bruidsreportage en onlangs een groep leuke meiden na een Make Up workshop gefotografeerd.  Dat is een hele leuke shoot geworden, waar ik hele enthousiaste reacties op heb gehad (en uiteraard voor mezelf toch weer leerpuntjes uit heb getrokken).

Foto's staan hier: www.svoogt.nl/bachelorette

lreyns

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 20 juni 2009, 12:02:48 »
Deze foto doet me denken aan "Snoepje van de week"............. :) :)

Lucien

Offline Bob

• Super Pentaxian
  • Beauty is in the eye of the beholder!
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2009, 12:55:16 »
Hoi Sandra,

Je bent echt geweldig bezig de laatste tijd. Enorm gaaf om te zien hoe je in korte tijd zo professioneel werk aan het afleveren bent. Je moet hier echt meer mee gaan doen!

Groeten, Bob
MX1, K3+grip, DA-50, DA18-55WR, DA50-200WR, DA*SMC 16-50, DA*SMC 50-135, Tamron 90mm Macro, Tamron 10-24, Tamron 70-300, AF540FGZ Flash, O GPS1, remote F&O-RC1.

Sandra

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 12 juni 2009, 00:32:00 »
Foto zoals het stond daar, en wat opgelicht in lightroom ..
Ik heb meer museumfoto's .. echt heerlijk om daar te fotograferen. Morgen gaan we naar het Maritiem museum en de kunsthal in Rotterdam ..

En vandaag ben ik naar Intratuin geweest en heb wat mooie foto's kunnen maken (eerst netjes toestemming gevraagd). Is echt een aanrader!

Offline y-cam

• Super Pentaxian*Ltd
  • Niet geschoten is altijd mis !
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2009, 22:07:58 »
Mooi, hoor. Leuk, die interactie met de flesjes en de mensen op de achtergrond.

hoe heb je dat gedaan: gewoon een foto van hoe het daar stond of achteraf bewerkt (selctieve kleur).

Groetjes,
Yves

Offline lidy

• Senior Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2009, 19:19:02 »
'n Heel mooie sfeerplaat!
K-5 en wat lenzen

Sandra

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2009, 08:05:18 »
Klopt, foto is genomen in het Noord Brabants Museum :)

Offline cemi

• Super Pentaxian*Ltd
  • Less is more...
    • Cees van Miert Fotografie
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2009, 08:00:32 »
Mijn vader heeft ooit nog bij de Gruyter gewerkt. :)
Mooie prent.
Cees

Offline cire

• Super Pentaxian*Ltd
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2009, 01:22:32 »
nostagisch
het doet me aan den bosch denken, daar stonden de fabrieken van de gruyter. (mijn geboorte stad)
hun koffie was onovertroffen
bijzondere prent
cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Offline PeterK

• Honorary Member
  • Super Pentaxian
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2009, 22:25:03 »
Schitterende fotografie, Sandra. Knap.
Homo Sapiens Pentaxiensis (Pentax K20D-K100D-MG)

Sandra

• Gast
The Old Days
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2009, 21:17:48 »